6 Nisan 2013 Cumartesi

Skip Beat (2008)


   Bu animenin adını duyalı uzun zaman oldu.Ama hem kapak resmini beğenmediğimden hem de müzikal bir tarzda olduğunu düşündüğümden izlemek istemedim.Ön yargılar , ön yargılar… 



   Hatta ortadaki karakter kızmış, ben üçünün de erkek olduğunu ve aralarında çekişme olduğunu düşünmüştüm.Konusunu okumaya bile üşenmiştim:))


   Dün gece, saat 1 gibi "şöyle birinci bölümüne bakayım,beğenmezsem yatar uyurum" diye düşündüm.25 bölüm bittiğinde saat sabah 10 olmuştu ve ben hiç uyumamıştım.Animenin tarihine bakmadığım için de "Muhtemelen 2. sezonu vardır bunun, yatıp uyuyayım devamını sonra izlerim" dememle, saat 11 gibi  annemin gelmesi bir oldu "Kızım uyan artık, amcanlara gideceğiz bu saate kadar uyunur mu!" demesiyle bütün bir günüm zombi gibi geçti... :(




   Eve geldiğimde farkettim ki 2.sezonu yokmuş.Ama sorun değil mangası varmış :)) Türkçe çevirileri de hala devam ediyor :) İzlememekle beraber dizisinin olduğunu da öğrenmiş bulunmaktayım.



Konusu:
   Kyoko Mogami'nin çocukluğu Sho Fuwa ile geçmiştir ve çocukluk arkadaşına aşıktır.Kyoko, Sho için her şeyi yapar ve hiçbir zaman ona kızmaz-bildiğimiz aptal aşık-.Sho ünlü bir stardır. Bir gün Kyoko , Sho'nun kendisini kullandığını duyar ve ondan intikam almak için star olmaya karar verir.Daha sonrasında her olay eğlenceli bir hal alacaktır :)

                                                Sho Fuwa &Kyoko


Kyoko'nun birbirinden şeker halleri :)





                                            Kyoko şekilden şekile giriyor :)






   Benim asıl önemli bulduğum karakter tabi ki Ren! Ren'den hiç bahsetmedim, izleyince ona bayılacaksınız.Ren oyunculuğu çok ciddiye alan bir star ve zamanla Kyoko'ya ilgi duymaya başlacaktır :)






   Ren'in en komik özelliği ise kıskandığında, kızdığında suratının şu şekli alması :))








  
   Kesinlikle izlemeniz gereken romantik-komedi tadında bir anime...İyi seyirler ;)








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder