4 Nisan 2013 Perşembe

Hadashi de Bara wo Fume






  Bu günlerde tembelliğimin doruklarındayım.Sürekli uyumamı boşver , bol bol abur cubur yememin sonucu   yaza kadar kocaman olacağım. Bunun yanı sıra en sevdiğim Amerikan dizisi olan “Pretty Little Liars” da sezon finaline girdi, hazirana kadar yok… Bu sıkılıp bunalmalar sonucu kendimi japon mangaları okurken buldum-tabi Türkçe çevirisini okuyorum-.Aslında özel bir dersanede İngilizce dersi alıyorum ama havalardan mı nedendir bilinmez bir türlü adapte olamıyorum.İngilizce okuyup iki saat sözlükle uğraşmak işime gelmiyor açıkçası.



  Neyse asıl konumuza gelelim…Yine böyle tembelliğimin doruklarında olduğum bir gün canım sıkıldı ve rastgele bir manga açtım ama manga tamamen Türkçe’ye çevrilmemişti.Çeviri en heyecanlı yerinde bitmişti!Bir hafta daha sadece 1 bölüm için beklemem gerekiyordu!En sonunda kendimi tutamadım ve başladım merak ettiğim bölümleri çevirmeye…
  Bu bahsettiğim manga “Hadashi de Bara wo Fume”.Buradaki kız karakterimiz fakir , abisi ve abisinin cami avlusundan v.s. bulduğu üç küçük çocukla yaşıyor.Abisinin kumar borçları ve para ihtiyaç duyması sonucu anlaşmalı bir evlilik yapıyor.Konu standart..Hatta sonuna kadar okumaya devam ederseniz Türk sinemasından bir parçaymış gibi de… Ama oldukça güzel bir hikaye J



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder