12 Nisan 2013 Cuma

Kore Delisi Oda Arkadaşım :)



   Üniversiteye başlamadan önce Kore'yle ilgilenmeme rağmen üniversiteye başladığımda tamamen elimi eteğimi çekmiştim.Bir gün bir oda arkadaşım oldu ve tekrar beni Kore'ye bağladı.:)



                                                                 
   Üniversite oda arkadaşım T-ara hayranıydı.Ama normal bir hayranlık değildi onunki, sapkınlık derecesindeydi.Sabah çalan alarmımız "T-ara bo peep bo peep"di ve alarm sesi sonuna kadar açık olduğu için her sabah korkarak uyanıyordum.Kendisinin uykusu çok derin olduğu için o seste bile uyanmazdı ve onu ekstradan dürtmek zorunda kalırdım :)   Canı sıkıldığında yaptığı üç şey vardı;
  1. Çay içmek (Kendileri Karadenizli)
  2. T-ara hakkında tüm haberleri okumak,resimleri takip etmek
  3. T-ara'nın kliplerindeki bütün dansları ezberleyip uygulamak



   Bir gün odaya geldiğimde T-ara Roly Poly şarkısını açmış ve kendinden geçmiş bir şekilde dans ediyordu.Hem de öyle abuk subuk bir şekilde değil hareketler birebir ve zamanlaması çok iyiydi.T-ara üyelerinden en çok Eunjung'u severdi.Bana Eunjung'un oynadığı Dream High  dizisini önerdi ve şöyle dedi "Eunjung bu dizideki en güzel kız ve onu çekemeyen sinir olduğum bir arkadaşı var.Eunjung dizideki en iyi en başarılı kişi".Ben ne kadar Kore'yle ilgili şeylerden uzak durmaya çalışsam da oda arkadaşım tekrar işin içine soktu beni-ders çalışmam gerektiği için uzak durmaya çalışıyordum-.Diziyi izlediğimde farkettim ki Eunjung o dizide o kadar da melek değilmiş, bana göre dizideki en güzel kız da değildi.Ama o öyle hayrandı ki Eunjung'a hiçbir şekilde toz kondurmuyordu.Hatta dayanamayıp kızmıştım "Birini sevmen onun her zaman iyi olduğu anlamına gelmez" diye... :)




   Hafta sonu sıkıldığımız bir gün film izlemeye karar verdik.Oda arkadaşımın baskısıyla Kore filmi...Filmi izlemeye başladıktan sonra dedi ki "ben bunu izledim, çok güzel o yüzden senle tekrar izlemek istiyorum" gülümsedim ve izlemeye devam ettik.Filmin en heyecanlı yerinde acaba ne olacak diye düşünmeme gerek kalmadan filmin sonunu anlatmaya başladı.Deli oldum!Aynı odayı paylaştığımız süre boyunca hiçbir filmin,dizinin sonunu merak etmeme gerek kalmadı.Çünkü o her zaman izlediğimizi izlemişti ve her zaman sonucu pat diye söyledi:)


   

   Ona her zaman dram türü filmlerden nefret ettiğimi söyledim.Bunun sebebi fazlasıyla sulugöz olmamdı.Ama o beni kandırarak romantik-komedi adı altında "Bir milyonerin ilk aşkı"nı izletti.Film ilk başta çok eğlenceli gidiyordu.Sonralara geldiğimizde ise ikimizde birden ağlamaya başladık.Artık en büyük yardımcımız burnumuzu ve gözyaşlarımızı silmek için kağıt mendillerdi.Biz böyle rezil bir haldeyken aparttaki yan komşumuz bizden birşey istemeye geldi ve bizi böyle bir halde gördüğü için gülme krizlerine girdi.Bir de çenesini  tutamayıp herkese anlattı... :(





  Oda arkadaşım kış mevsimini çok severdi.Bense hep soğuktan nefret etmişimdir.Çok fazla ısrar etmesine rağmen o gün dışarı kar oynamaya çıkmadım.Webde gezinirken bir arkadaşımın "Ay savaşçısı" hakkında paylaşım yaptığını gördüm ve sonunu izlemediğim aklıma geldi.İzlemek istediğimi ona da söyledim ve bana katıldı.Ay Savaşçısının bölümlerini izleyerek sabahladık.Doğru düzgün uyuyamadığımız için derse gidemedik.Tabi soğuk olduğu için benim canıma minnetti ama o bu duruma çok sinir oldu:D





   Bir gün tek başıma dizi izlemeye başladım ve onu yanımdan uzaklaştırdım.Playful Kiss izliyordum ve bana dik dik bakıyordu.Diziyi izlemeyi bitirdiğimde SS501 'in şarkısını açtım ve ona bilip bilmediğini sordum.Bana verdiği cevap şuydu "O grup dağıldı ve onların çoğu gay".Sonra öğrendim ki Kim Hyung Joon hayranıymış ve onu benden kıskanıyormuş :D Bildiğimiz Kore dizilerinde kendilerini parçalayan hayranlar olur ya benim oda arkadaşım da öyleydi.En çok onun bu masumluğunu seviyordum.Onunla geçirdiğim her dakika çok eğlendim:)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder