4 Nisan 2013 Perşembe

Playful Kiss




   En beğendiğim Kore romantik-komedi dizilerinden biri daha...Dizinin sıkıldığım hiçbir bölümü olmadı.Hatta ben bir kere izlediğim dizi ya da filmi ikinci kez izlemekten nefret ederim ama bu diziyi defalarca izledim.Dizi çok eğlenceliydi ama kızın salaklıklarına bazı yerlerde katlanmakta zorluk çektim.Tamam çocuk yakışıklı -SS501 üyelerinden Kim Hyun Joong- ama yani başka erkek mi yok dünyada bu kadar rezil olmaya değer mi? diye düşünmekten kendimi alamadım... Ama değiyormuş kız öyle böyle uğraştı güzelim çocuğu tavladı.Çok düşünmüştüm böyle bir durumda ben olsam ne yapardım diye...Hiçbir şey yapmazdım, savaşçı ruhu yok ben de :) Ama bu dizide görüyoruz ki azimle yapılamayacak bir şey yok :)




Konusu:

Oh Hani, saf ve tembel bir kızdır, öyle ki okulun en tembel sınıfında yer alır.Ayrıca fazlasıyla da hayalperesttir, okulun en çalışkan, dahi çocuğu Baek Sueng Jo'ya aşık olmuştur. 

Baek Sueng Jo, zeki olmasının yanında sinir bozucu derecede soğuk ve uyuzdur.Fakat bizim aklı bir karış havada asıl kızımız Oh Hani,  Baek Sueng Jo'ya bir aşk mektubu yazar.Baek Sueng Jo ise onu tınlamaz bile, mektubuna hiçbir karşılık vermez! Ama bizim aklı bulutlarda gezen, ağzına terlikle vurulası asıl kızımız dayanamaz ve Baek Sueng Jo'nun karşısına dikilir, herhangi bir cevap alabilmek için...Aldığı tek şey ise, üstünde düşük not almış olduğu aşk mektubu olur.Yani, bizim akıllı kızımız, dahiye mektup yazarken bir sürü hata yapmış ve bütün okula rezil olmuştur!

Oh Hani, aşkını paşa paşa kalbine gömmeye karar verir ama kaderi buna imkan tanımaz.Okulda yaşadıklarının üzerine küçük sarsıntıda depremle evleri yıkılır ve sevgili Oh Hanimiz, babasıyla birlikte babasının bir arkadaşına kalmaya gitmek zorunda kalır.Tesadüf odur ki Oh Hani'nin babasının arkadaşı, bizim burnu beş karış havada soğuk nevalemiz Baek Sueng Jo'nun babası çıkar ve olaylar eğlenceli bir hal alır.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder