4 Nisan 2013 Perşembe

49 Days 2011






   Bu dizi romantik komedi olmasının yanı sıra dram özelliği de taşır.Eğer benim gibi sulu gözlüyseniz haftalarca etkisinden çıkamayabilirsiniz...Ama sakın "dram izlememeliyim" demeyin.Oldukça eğlenceli bir dizidir.Hele bir ruh bekçisi var ki bir kızın ona aşık olmaması imkansız :) Ana roldeki kız da çok sevimli...Biraz garip gelebilir ama eğer karakterler çirkinse izlememeyi tercih edenlerdenim.Tuhaf takıntılarım var :)




Konusu:
   Shin Ji Hyun,  nişanlısı ile evlenme planları yaparken bir trafik kazasında ağır şekilde yaralanarak komaya girer.Komaya girdiğinde iki dünya arasında kalmıştır ve karşısına bir ruh bekçisi çıkar.Ruh bekçisinin dediğine göre asıl kızımız tekrar yaşama dönmek için bir şansa sahiptir.Bu şans için tek bir şart vardır, ailesi dışında üç kişinin onun için gerçek gözyaşları dökmesi ve bunun için sadece 49 günü vardır.

Asıl kızımız Shin Ji Hyun, çevresinde sevilen biri olduğunu düşündüğünden bu işin kolay olduğunu düşünür ama hiçbir şey sandığı kadar kolay değildir.Çevresindeki herkes onun için sahte gözyaşları döküyordur.Ji Hyun, tekrar yaşama dönmek için yarı zamanlı işte çalışan Yi Kyung'ın bedenini kullanarak gözyaşlarını toplamaya çalışacaktır.Fakat bu sırada aşkı da dahil birçok şeyin sahte olduğunu öğrenecektir.

Ji Hyun başarılı olabilecek midir? 

Ji Hyun kazayı nasıl geçirmiştir?

Peki,  neden Yi Kyung'ın bedenini kullanır?

Özellikle dizilerde, dram sevmeyen ben bu diziyi çok beğendim.Aslında sevgili hain oda arkadaşım, bu diziyi bana romantik komedi olarak önermişti ve sonu çok mutlu bitiyor demişti.Nereden bilebilirdim söylediklerinin sadece %50 sinin doğru olduğunu! Ama iyi ki yalan söylemiş iyi ki izletmiş bana bu diziyi...Ayrıca diziyi her ne kadar dramatik anlatsam da ruh bekçisiyle geçen sahneler tam bir komedi!Çok eğleneceksiniz...Ortaya çıkan gerçekler karşısında şok olacak, sinir olduğunuz karakterleri kafasından tutup küvette boğmak isteyeceksiniz!-Yani ben öyle hissettim:D- İyi Seyirler!!





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder