16 Nisan 2013 Salı

Kore Saç Modelleri






   Koreli kızların çok güzel görünmelerinin sebeplerinden biri de hiç şüphesiz ki saç şekilleridir.Yapılan saçlara baktığımızda sanki her gün kuaföre gidip yaptırıyorlarmış gibi gözükür.


  Kore dizilerinin geneline baktığımızda kız ya da erkek olsun, çok bakımlıdırlar.Seçtikleri saç renkleri, eye-linerlar,sürdükleri kremler... Ya ben??? Saçlarım ince telli,düz olduğu için topladığımda kafama yapışmış gibi durması hep rahatsız ederdi beni... Bir türlü toplu saçı yakıştıramazdım kendime... Düz saçlı biri olarak söylüyorum üşendiğimden bazı günler saçımı bile taramazdım, nasıl olsa belli olmuyor diye... :p  


   Ama Koreli kızlar öyle mi?Dizileri her izlediğimde ilgiyle onların saç şekillerine bakmış ve ne kadar zor olduğunu düşünmüşümdür.Kesin bunlar millet olarak kuaförden çıkmıyordur, bu saçların başka açıklaması olamaz derdim hep...



    Ama aslında birçoğunun yapılışı göründüğü kadar zor değilmiş. Birkaç tel toka, birkaç lastik toka ve spreylerle harika saçlar yapabiliyormuşuz.Hem de kuaförden çıkmış gibi...
   Ben de, benim gibi  bu saçları beğenenler için ufak bir araştırma yaptım ve bakın bakalım neler buldum :)














   Bir de videolara göz atalım.:)





















   Umarım araştırmalarım ilgilenenlerin işine yaramıştır:) Deneyenlerin yorumlarını bloguma bekliyorum.Kendinize iyi bakın!! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder