5 Nisan 2013 Cuma

Pretty Little Liars


   Biraz da Amerikan dizilerinden bahsedelim.Bu dizi bir ara Tv2 de yayınlanıyordu, birkaç bölüm izledikten sonra yine dayanamadım ve internette aramaya başladım, buldum.Hem İngilizce kulak dolgunluğunun artması hem de dizi ilgimi çekmeye başladığı için izlemeye başladım.


    Dizinin şu ana kadar 3 sezonu yayınlandı ve devam da edecek –4.sezon haziranda- Tabi beklemek benim için korkunç bir şey :(








    Dizimiz Alison adlı karakterin kaybolmasıyla başlıyor.Alison’un  kendisiyle birlikte beş kişilik arkadaş grubu var (Spencer,Hanna,Emily ve Aria). Alison bütün arkadaşlarının sırrını biliyor ama kimse onun hakkında hiçbir şey bilmiyor.Alison başka birçok kişinin sırrını bilen ve bunları tehdit unsuru olarak kullanan bir kişilik… Ölümünden sonra arkadaş grubu dağılıyor.Alison’un kaybolmasından 1 yıl sonra ceseti bulunuyor ve  geri kalan 4lüye “-A” tarafından tehdit mesajları gelmeye  başlıyor, grup tekrar birleşiyor.”A” Alisonun bildiği bütün sırları biliyor ama Alison ölü… 






    Dizi boyunca kimden şüpheleneceğinizi şaşırıyorsunuz. Tamam evet bu suçlu diyorsunuz ama o suçsuz çıkıyor…En masum olarak gördüğünüz kişiler de suçlu olabiliyor.






Troian BellisarioSpencer Hastings

    Grubun en zekisi...Dersleri oldukça iyi ama ailesi tarafından sürekli kız kardeşiyle karşılaştırılıyor.Alison'un grupta en çok tehdit ettiği kişi diyebiliriz.Benim de dizide en çok sevdiğim karakter :)



Lucy Hale, Aria Montgomery

    Alisonun en çok sevdiği karakter...Alison'un ölümünden sonra 1 yıl yaşadıkları yerden ayrılıyor ve bir yıl sonra geri dönüyor.Bir gün barda bir adamla tanışıp ilişki yaşıyorlar ve bu adam daha sonra öğretmeni -Mr Fitz- olarak okula geliyor.





Ashley Benson, Hanna Marin

   Dizimizde Alison varken şişman daha sonra Alison sayesinde yediklerini kusan karakter...Canı sıkıldıkça, morali bozuldukça tek başına bir turtayı bile yiyebiliyor! Daha sonraları okulda popüler oluyor.Kız güzel ama ben onu gruptaki en bencil kişi olarak görüyorum nedendir bilinmez.







Shay Mitchell, Emily Fields

    Bu da dizimizin lezbiyen karakteri...Emily, Alison yaşarken ona aşıktır ve ölmesiyle en çok o yıkılır.Lezbiyen olduğunu sonradan ailesi ve diğer arkadaşları öğrenir.






Sasha Pieterse, Alison DiLaurentis

    Dizinin başında ölen karakterimiz ve ben hala öldüğünden şüpheliyim.Ceseti de bulundu ama olaylar öyle bir gelişiyor ki acabalar yerleşiyor insanın aklına...Dizinin en tehlikeli kahramanı , öldüyse bile (hala şüpheliyim) ölümü bildiği sırlardandır.Kızın herkes hakkında bilgisi var ve herkesi tehdit ediyor.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder