13 Nisan 2013 Cumartesi

Sekai ichi Hatsukoi (Yeryüzündeki en muhteşem ilk aşk)




Konusu:
   Onodera Ritsu babasının yayın şirketinden Marukawa Shouten firmasına yeni transfer olmuştur.Shoujo manga departmanına atanmasının ardından hiç beklemediği biriyle karşılaşır.Takano Masamune ,shoujo departmanının editör şefidir ve Onodera 'yı beklemediği bir anda öperek ikili arasında en başlangıç itibariyle yanlış bir adım olmuştur.



   Aslında Takano ,Onodera'nın lise yıllarından aşık olduğu ve sonrasında kendisiyle sadece oyun oynadığını düşündüğü Masamune Saga'nın ta kendisidir. Onodera lise zamanlarında O'na ilan-ı aşk ettiğinde aldığı karşılık sonrasında aptal yerine koyulduğunu düşünüp , Saga(Takano)'yı o an itibariyle terketmiştir. Yıllar sonrasında tekrar yolları kesişen Takano ve Onodera bundan sonra nasıl davranacaktır? 



    Bu animeye şans eseri denk gelmiştim.Konusu aykırı geldiği için merak ettim.Genelde anime,dizi-film izlemeden önce kesinlikle yorumları okurum ki fikir edinebileyim diye-bu da büyük ihtimalle tembelliğimden kaynaklanan bir durum-.Yorumların geneli iyiydi,birkaçı dışında... Ben de ön yargılarımı  bir kenara atıp izledim.Şunu söyleyebilirim ki; eğer ana karakterlerden biri kız olsaydı mükemmel ötesi bir anime olurdu.Bu şekliyle de anime güzel fakat ikili arasındaki aşk duygusunu ben algılayamadım.Anime boyunca bir diğerini kız olarak görmeye çalıştım ama olmadı... :( Onun dışında gülmek için birebir...Gerek çizimler olsun, gerek konuşmalar olsun :) 






    Onodera'nın saflıklarına,tepkilerine gülmemek elde değil :D Çocuk ne kadar gay  olduğunu saklamaya çalışsa da Takano onu bir yerde yakalıyor :))




   Takano bildiğimiz seven ama odun olan erkeklerden...Onodera'ya sataşacak illa ki bir şeyler buluyor:))











   Bir de çalıştığı departmanda bir tane normal erkek yok :) Hepsi aykırı ama hepsi komik :)



   Eğer ön yargılarınızı bir kenara bırakırsanız, çok eğlenebileceğiniz bir anime :) Umarım izlerken eğlenebilirsiniz...

 İyi seyirler ;)










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder