31 Mayıs 2013 Cuma

Resimdeki Hayalet (Shutter)





Bu sefer paylaşacağım film her ne kadar Amerikan filmi olsa da kurgu, Japon bir kızın etrafında döndüğünden dolayı paylaşmak istedim.Şunu söylemeliyim ki bizim sevimli Asyalı dostlarımız korku filmlerinde oldukça korkunç görünüyorlar-sanırım çekik gözlü olmaları büyük bir etmen-.İzlerken filmin kurgusundan çok Japon kızın yüzü ürküttü beni...

Filmin konusuna gelecek olursak;Ben ve Jane adlı, yeni evli bir çiftimiz var.Çiftimiz  iş dolayısıyla Japonya'ya taşınırlar.Ormanlık ve karanlık bir yoldan geçerlerken genç bir kıza çarparlar ve ölmesine sebep olurlar.Kendilerine geldiklerin de ise çarptıkları kızın cesedini bulamazlar ve Tokyo'ya giderler.Amaçları Tokyo'da moda çekimleri yapmaktır.Asıl erkek kahramanımız Ben, fotoğraf çekerken çektiği fotoğraflarda beyaz insan silüeti görür.Ben, ilk başta bu duruma aldırmasa da Jane bu silüetin çarpıp kaçtıkları genç kız olduğunu ve onlardan intikam aldığını düşünür.





Aslında Ben'in bildiği bir şeyler vardır ama bunu Jane'den saklamaktadır.Jane zamanla asıl gerçeği öğrenecektir.Peki asıl gerçek nedir?Bu hayalet gerçekten de çarptıkları için mi musallat olmuştur?



Spoiler olacağı için daha fazla bahsedemeyeceğim.Gerilim türünde iyi bir film...Gerilim sevenler "İyi Seyirler"





 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder