19 Mayıs 2013 Pazar

Kore Tırnak Bakımı-Sanatı (Nail Art)





Koreli kızlarımız sevimlilik yaparken ellerini çok kullanırlar.Bu yüzden ellerine de tırnaklarına da fazlasıyla değer verip bakım yaparlar.Ama amaç sevimlilikten öte o kadar uğraştım bu tırnaklar üzerine!Herkes görsün bir işe yarasın, bir hava atayım gibi olur genellikle-bir nevi sevgilisinden yüzük alan Türk kızının haberi yokmuş edasıyla esneyip eliyle ağzını kapaması yani yüzüğü gözümüze gözümüze sokması ya da facebookta bir zamanlar yeni bir akım oluşturan haberim yokmuş gibi çek kanka gibi:))-. Ama biz bu numaralara kanar mıyız?Tabiki de hayır!Bakınız haksız mıyım??












Ama şöyle bir gerçek var ki yapılması çok kolay şeyler yapmıyorlar.Bunlar acaba günde kaç saatini makyajla,bakımla geçiriyorlar?Hiç yorulmuyorlar mı?Ya da hiç bıkmıyorlar mı?-kafamda deli sorular:p-Neyse araştırdım ve çok güzel videolar buldum bakalım beğenecek misiniz?












Bu videoları izlerken farkettim ki, çok yeteneksizim!Ben daha Cin Ali çizemezken Koreliler tırnaklarında sanat yapıyorlar.Makyajda dünya deviler...Ben mi? Çok güzel uyuşukluk yaparım, çok güzel uyurum, çok güzel atıştırmalıklar yerim neyse konu ben değilim tırnaklara geri dönelim! :)











Eğer ben beğendim ama hem bunlarla uğraşacak kadar zamanım yok hem de yeteneksizim-benim gibi- diyorsanız üzülmeyin!Çareler tükenmez!Hazırları da var:))










 Tabi makyajda olduğu gibi-anime karakterlerine benzemek için bir ton makyaj yapanlar- bunda da işi abartanlar var!Hiç hoş olmuş mu ne o öyle cadı eli gibi!...







Yazımı burada sonlandırıyorum.Kendinize iyi bakın ve bakımlı kalın ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder