7 Mayıs 2013 Salı

Banjun Drama With Rain



 Webde gezinirken rastladım.Banjun Drama Sbs'nin Good Pazar programının bir parçasıymış.Her bölümünde birkaç ünlü oynar ve genelde konular her ünlünün oynadığı bölümde birbirinden farklıymış.Bizim favori oyuncumuz Rain de 30-31-32-33. bölümlerde oynamış.Ben de bunu görür görmez hemen izledim:)) İzlediğim kadarıyla;



* 1.bölüm diğerlerinden bağımsız ve dram tadında...Zavallı Rain'i acıların çocuğu yapmışlar.

*2-3. bölüm ise   birbirinin devamı ve daha çok dram tadında...
*4.bölüm ise romantik komedi türünde... 
Kısa olduğu için konusundan pek bahsetmeyeceğim.Kısa film ya da dizimizin ilk bölümü sevgili Rain ve arkadaşının hırsızlık yapmasıyla başlar.Daha sonrasında Rain ve arkadaşı Min Woo, kız arkadaşları JinSu doğum gününü kutlamaya gider.Rain artistik bir hareketle hediyesi olan kolyeyi uzatır ve asıl kızımızdan şakayla karışık "Çalıntıysa istemiyorum" yanıtı alır.Arkadaşı Min Woo ise asıl kızımıza çok güzel bir müzik kutusu hediye eder.Rain'in morali bozulur çünkü Jinsu müzik kutusunu çok beğenmiştir.Jinsu açık olarak Min Woo'dan hoşlanıyordur.Rain bu duruma bozulsa da farkettirmemeye çalışıyordur.Asıl kızımız arkadaşlarının hırsızlık yapmasını istemez ve onlara bu konuda söz verdirtir.Tabi Rain de söz verir fakat JinSu'nun yurtdışına gitmesi için son bir kez daha yapmak zorundadır.Ama bu sefer bu ikilinin düşmanları, Min Woo'yu yakalamak için elması tuzak olarak kullanırlar.Elmas başarılı bir şekilde çalınır ama karşı tarafın adamları bu ikilinin peşindedir...En heyecanlı yerde bitiyorum daha fazla anlatmayayım ki tadı kaçmasın...İyi Seyirler!! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder