21 Mayıs 2013 Salı

Boys Over Flowers Türk Versiyonu "Yaban Çiçeği" Oyuncuları Belli oldu!




Daha önceki bir yazımda Boys Over Flowers'ın Türk versiyonu olan "Yaban Çiçeği"nin Kanal D tarafından çekileceğini yayınlamıştım-okumadıysan buraya tıkla-.Kanal D bu projeden çok umutlu-zaten bu diziyi milyonlarca seven insan var umutlu olması normal:))-.Dizi yaz aylarında ekrana gelecek.Kavak Yelleri gibi yapacaklarını düşünüyorum.Yazın yayınlayalım, baktık dizi tutuyor artık 25 bölümden oluşan diziyi kaç sene oynatırsak oynatırız:)).İnşallah bir Boys Over Flowers tadını yakalarız ve diziyi rezil etmeyiz-bu konuda büyük endişelerim var-.Dizinin yaz aylarında yayınlanacağı belli olmasına karşın oyuncuları belli olmamıştı.Başrolleri oynayacak olan sürpriz iki isim açıklandı.




Bunlardan biri daha önce "Adını Feriha Koydum" dizisinde oynayan 2.asıl kızımızı oynayacak olan"Yağmur Tanrısevsin" -"Adını Feriha Koydum" dizisini çok severdim ve bu kızdan nefret ederdim, Emirle Feriha arasına girmişti ama güzel kız hakkını yemeliyim:))-.







Diğer oyuncumuz, asıl erkek kahramanımızı oynayacak isim ise "Kerem Bursin"-kim olduğunu gerçekten bilmiyorum, adını da yeni duydum,araştırdığıma göre yurt dışında eğitimini tamamlayan ve orada yaşayan bir Türkmüş.Bakalım dizimiz nasıl olacak:) 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder