14 Mayıs 2013 Salı

Tamra The Island




Günlendir bu diziyi düşünüyordum ama adı bir türlü aklıma gelmemişti.Uzunca bir süre aradıktan sonra buldum!Yine ben kazandım!!



Olay 17.yy Joseon dönemlerinde Tamra adasında-bugünün Jeju adası- geçer.Asıl kızımız Beo Jin burada yaşayan diğer kızlara göre daha büyük gözlüdür ve çirkin olarak tabir edilir-aslında adanın en güzeli o-.Adada yaşayan her kadın dalarak midye türünde bir şeyler çıkarmak zorundadır.Beo Jin'in annesi dalış yapan kadınların lideri olmasına karşın, bizim asıl kızımız fazlasıyla beceriksizdir, bir türlü hiçbir işi beceremez.En büyük hayali ise bu adadan kurtulmaktır.



Soylu bir aileden gelen William'ın(İngiliz)  uzakdoğuluların porselenlerine ilgisi vardır ve bunun için Japon arkadaşı Yan, yardımıyla İngiltere'den kaçarak deniz yolculuğuna çıkar.Fırtına sonucu bu adaya sığınır.William sarışın ve mavi gözlüdür-Korelilerin hayran olduğu en büyük özelliklere sahip-.O dönemlerde yabancılara pek iyi gözle bakmıyor olacaklar ki William'ın öldürülme tehlikesi vardır.Asıl kızımız William'ı bu durumdan kurtarır ve onun saklanmasına yardım eder.



Beo Jin, William'dan çok etkilenir.William'ın saklandığı mağaraya sık sık meyve ve yiyecek götürür.İkisi de birbirlerinin dillerini bilmedikleri için anlaşmaları çok zordur.Hatta ortaya komik diyaloglar çıkar:)) Tabi William'da asıl kızımızdan oldukça etkilenir.



Ama... Asıl erkek kahramanımız William değil! Park Kyu-benim dizideki favorim:))-!Park Kyu Tamra'ya sürgün edilmiş bir yönetici, burnu fazlasıyla havada, egolarından bahsetmiyorum bile...Bu sürgün edilen, kasıntı,burnu havada ama fazlasıyla tatlı olan yöneticimiz Beo Jin'in annesinin yanına verilir-yani Beo Jin ile aynı evde kalacaktır-.Yalnız bu ikilimiz hiç anlaşamaz.



Park Kyu için bu adada yaşamak hiç kolay değildir-tuvaletlerini kullanamaz bunun için kendine porselen lazımlık bile alır:))-.



Zamanla Park Kyu asıl kızımıza ilgi duyacak, onun sırrını-yani William'ı- öğrenince ve hepsini içine atacaktır-kıyamam ben ona:(-.



Hatta William porselen aşkından dolayı gözünü Park Kyu'nun tuvaletini yaptığı porselene dikecektir-nereden bilsin tuvalet yaptığını:)))-.




Çok eğlenerek izlediğin bir dizi...Çoğu kişi William'ı beğense de ben onu biraz itici buldum.Favorim Park Kyu olduğundan olabilir.Dizide hem tarihi,hem romantik hem de komedi unsurları fazlasıyla mevcut.Bakalım esas kızımız kimi seçip kimi mutlu edecek :) Park Kyu Fighting!! İyi Seyirler :)   
                               

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder