2 Mayıs 2013 Perşembe

My Sassy Girl (Hırçın Sevgilim)




Bu filmi nasıl anlatsam, hangi kelimelerle ifade etsem hiç bilmiyorum.Şüphesiz ki en beğendiğim Kore yapımı filmlerden biri...Bir filme bir duyguyu bu kadar iyi nasıl sığdırabiliyorlar anlamıyorum.Her şeyden öte filmin hiçbir açığı yok;şurada şu olmuştu acaba o ne oldu demiyorsunuz.Yani aklınız da hiç soru işareti kalmıyor.Hepsi cevaplanıyor.Film romantik komedi türünde aynı zamanda dram da var ve bu denge harika bir biçimde kurulmuş.





                                             
Tabi sadece ben beğenmemişim, Amerikalılar taklidini bile yapmışlar.Her ikisini de izledim ama bence Kore yapımı olan daha güzel.Konular, gidişat tamamen aynı ama Kore yapımı bana daha çekici geldi :) Muhtemelen Kore sever olduğum içindir :))





Filmimizin konusuna gelecek olursak; Kyun-Woo evine dönmek için metro bekler ve o sırada bir kız görür.Kız sarhoştur ve neredeyse metro yoluna düşecekken Kyun-Woo onu kurtarır.Metroya bindiklerinde Kyun-Woo ona destek olmak için yanında durur ama bir türlü yanından ayrılamaz.Çünkü metrodaki herkes onu kızın sevgilisi sanmıştır ve kız zil zurna sarhoştur.Bu da yetmez gibi kız yolcularla kaba kaba konuşur ve bir yolcunun üstüne kusar.Bütün bunları yaptıktan sonra bayılacakken Kyun-Woo'ya tatlım der ve artık tamamen sorumluluk Kyun-Woo'ya kalmıştır.







Kyun-Woo kızımızı sırtında taşıyarak otele götürür. Duşa girer ve duştan çıkıp giyinecekken polis gelir.Polis geldiğinde asıl kızımızı baygın Kyun-Woo'yu da çırıl çıplak görünce onu tutuklar.Kyun-Woo bir gecede tutuklu kaldıktan sonra serbest bırakılır.Eve gidip dinlenecekken önce annesinden dayak yer sonra asıl kızımız onu arar ve sert bir biçimde buluşmak ister.



 Buluştukların da fastfood tarzı bir yere giderler ve ne içmek istediğini sorar.Kyun-Woo bir sürü   içecek adı sayar ama asıl kızımız son noktayı koyar "Ölmek mi istiyorsun!Kahve iç. Hesabı da sen öde" der.Biliyorsunuz ki kızların ezilmediği tersine ezdiği dizileri-filmleri severim ama bu çocuğa da acıdım.Zavallıcık o kadar iyilik yaptı ama ne buldu!






Oturduklarında asıl kızımız o gece aralarında ne geçtiğini anlatmasını ister.Kyun-Woo her şeyi anlatır.Kızımız bir nebze cevaptan tatmin olmuştur.Ama Kyun-Woo çenesini tutamaz ve ona "Bugün daha canlı görünüyorsun" der ve tabi ki asıl kızımız "Tipim değilsin,seninle çıkmam" gibi bir ton cümle sıralar-her zaman kızlar mı ezilecek biraz da erkekler ezilsin :)) -.Bundan sonra başka bir yere giderle ve kızımız yine düzgün durmaz sürekli Kyun-Woo'nun başına dert açar.Sonra da içip ağlar.Tabi ki yine sarhoş olmuştur ve yine Kyun-Woo'nun başına kalmıştır.Kyun-Woo'nun bu kızdan çekecekleri daha yeni başlamıştır :))





Film hakkında son düşüncelerimi yazacak olursam; asıl kızımıza çok kızdım.Hatta çok bencil olduğunu düşündüm, gözlerim doldu,sinirlerim bozuldu.Haksızlık bu dedim.Ama öyle bir şey gerçekleşti ki sonunda onu affettim...Daha fazla spoiler vermemek adına susuyorum.Ama anlatacak o kadar çok şey varken böyle susmak çok sinir bozucu :) İyi Seyirler... 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder