22 Mayıs 2013 Çarşamba

Kore Makyaj Eleştiri




Koreli kızlarımızın saçlarından sonra makyajlarına da el atayım dedim.Hepimiz de farketmişizdir ki kusursuz görünüşe sahipler.Dizilerini izlerken hep Koreli kızların çok güzel olduğunu düşünmüşümdür.Çünkü bütün dizilerde hepsinin kusursuz bir cildi vardı.Bir insanın cildinde bir güneş lekesi bile mi olmaz, hem o burunlar ne kadar düzgün , fiziklerinden hiç  bahsetmiyorum bile…



Daha önce bahsettiğim gibi oda arkadaşım T-ara hayranıydı(okumadıysan burayatıkla).Onlarla ilgili her videoyu önce kendi izler, sonra zorunlu olarak bana izletirdi.Tabi bu iş ilk önce kliplerini izletmekle başlar sonra bütün röportajlarına kadar devam ederdi.İzlerken baktım ki hepsi kusursuz gözüküyordu.Ne kadar güzel bir millet diye düşündüm.Ta ki bunu oda arkadaşıma söyledikten sonra bana T-ara grubundaki  Eunjung ve Jiyeon’un bir programda makyajlarını çıkartmalarını izletene kadar…Şok oldum!Grubun diğer üyesi Jiyeon’un çok çekici ve güzel olduğunu düşünmüştüm ama onun da Eunjung'dan farkı yokmuş... Oda arkadaşım her zamanki gibi Eunjung'u korudu, makyajsız hali Jiyeon'dan güzel dedi.Ters ters baktıktan sonra "Aynı erkek gibi! "dedim.Sizce de öyle değil mi? (Bahsettiğim programın videosunu da izlemek için tıklayın.)






Şimdi bir dizi de geçen repliği çok iyi anlıyorum.Şu an hangi dizi olduğunu hatırlamıyorum ama adam aşk acısı çeken arkadaşına şunun gibi bir şey demişti "Onun için üzülmene gerek yok,sabah uyandığında makyajsız halini görsen anlarsın". Farkettiyseniz dizilerde oldukça estetik gündeme geliyor.Estetiksiz ünlüleri yok denebilecek kadar az... Ama yakışıyor yapsınlar, estetiğe karşı değilim,yoksa o hayran olduğumuz Koreli erkek ünlüler olmazdı :))




Erkek demişken, arkadaşımla bu konuda konuşurken şöyle bir cümle geçti "Koreli dizilerde bir erkek kız kılığına ya da bir kız erkek kılığına girdiğinde kolay kolay anlaşılmıyor.Bizim ülkemizde olsa dakikasında cinsiyeti ortaya çıkardı".Bu cümlede çok haklıydı ve bunu destekleyen birkaç resim buldum.Bakın bakalım sizde bana katılacak mısınız:)





















                                 








Veee en sonunda bildiğimiz Koreli kızlara dönüşüyor :)








 Bu yandaki haline bayıldım çok sevimli !!:) Korede yaşayan erkeklerin işi çok zor,karşılarına her an kız görünümlü erkekler çıkabilir...Ya da çok güzel ve bakımlı bulduğu biri sadece makyaj hileleriyle saklanmış biri olabilir. :) Ma Boy'u izlerken de görmüştük ki Koreli erkekler de çok güzel kız gibi gözükebiliyor (okumadıysan buraya tıkla).


Bizim ülkemizde ise bir erkek kız kılığına girip makyaj yaptığında durum aynen şu oluyor;



Makyaj konusunda Korelilerden öğreneceğimiz çok şey var.Bence bu işe bir daha kalkışmayalım :))) Dipnot:Çelik hala erkek Şizoid adlı bir gösteri için kadın kılığına girmiş ama olmuş mu? HAYIR!OLMAMIŞ!




Makyaj konusunda bu hileleri yapan sadece Koreliler değil Japonlar da bu hilelere başvuruyor.Hatta bir videoya rastladım ki izleyince şok olacaksınız! İzleyin bakalım videodaki kız gözlerini büyük göstermek için ne yapıyor ! :)


                                       

Evet doğru gördünüz!Gözlerini büyük göstermek için göz kapaklarını yapıştırıyorlar.Büyük gözlü olduğum için her zaman gözlerimin biraz çekik olmasını istemiştim.Meğer ne değerli gözlerim varmış! Son olarak birkaç tane de tane resim ekleyip "Çirkin kadın yoktur, bakımsız kadın vardır" sözünü destekleyip yazımı sonlandırıyorum :) Kendinize iyi bakın ve bakımlı kalın!! :))






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder