8 Mayıs 2013 Çarşamba

Kore Göz Makyajı




Karşımızdaki herhangi bir kişide iyi bir izlenim bırakmanın en etkili yolu  tabiki gözlerdir.Koreli kızlarımız her ne kadar küçük gözlere sahip olsalar da eyelinerlarla oldukça etkileyici bakışlar elde edebiliyorlar.Eyelinerı sürmekte zorlananlar kalem eyeliner kullanabilirler.Kullanımı daha rahat ve kolay,tek kötü tarafı çabuk bitmesi...


Eğer çok büyük gözlü değilseniz eyelinerı Koreliler gibi sürmek oldukça kolay ve hoş..






Resimden anlaşıldığı gibi;

*İlk adım,göz pınarından başlayarak  göz kapağınızın üstüne uygun kalınlıkta göz kapağınızın yarısına kadar çizgi çekin
*İkinci adım, çektiğimiz çizgiden başlayarak hafif paralel şekilde çizgiyi göz kuyruğuna kadar uzatın.
*Üçüncü adım,alt göz kapağınızın bitişiyle ikinci adımdaki kuyruğu paralel bir biçimde birleştirin.
*Dördüncü adım, boşlukları doldurun.Anlatırken uzun gibi görünse de oldukça kolay! :)







Benim gözlerim biraz büyük olduğu için ben bir türlü yakıştıramıyorum kendime.Eyelinerla birlikte zaten büyük olan gözüm daha da kocaman geliyor.Gözlerimi biraz daha küçük göstermek için eyelinerı göz kapağının içlerine de sürüyorum.Oldukça etkili oluyor, biraz akıyor ama olsun :)






Birkaç farklı eyeliner çekilişi;




Önemli notlar:

*Eyelinerdan önce göz kapağına pudra sürmek,eyelinerı daha kalıcı yapar.
*Eyelinerı ilk önce ince çekip sonra üstünden geçerek kalınlaştırmak daha avantajlı...Yok kalın oldu sileyim derdi yok.
*Eyelinerı kirpik diplerine de sürün.Yoksa göz kapağıyla eyeliner bağımsız gibi duruyor.Hem bu uygulama kirpikleri de daha çok gösteriyor.
*Düşük göz kapağınız varsa eyelinerınız kalın olmamalı
*Büyük gözler her zaman avantajlı,her uygulama yapılabiliyor ama ben bir türlü beceremiyorum:))
*Ve son olarak da rimel, kirpik diplerinden başlayarak sürün :)




Beğendiğim birkaç video Türkçe değil ama yapılışları anlaşılır...

                           


                            

                            

Dumanlı göz makyajını unutmamak lazım.Tüm dünyada olduğu gibi Kore'de de oldukça ünlü; 



*Yukarıdaki dumanlı göz makyajını da yapmak çok kolay! Göz kapağımıza uygun baz rengimizi sürdükten sonra eyelinerımızı sürüyoruz -likit değil ama yumuşak uçlu siyah kalemle de yapabiliriz bunu-.Düz sürmemiz önemli değil,çünkü daha sonrasında fırçayla dağıtıp bu görüntüyü verebiliriz :)

Biraz oriflame reklamı gibi olacak ama çok iyi açıklayan bir video...Hem de Türkçe alt yazılı!




Pratik Türkçe video;


                                  

Yazımı, uygulanan ilginç ve farklı göz makyajlarını paylaşarak sonlandırıyorum.Animelerdeki karakterlere benzeme çılgınlığı olanlar için:)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder