2 Haziran 2013 Pazar

Karanlık Sırlar( Tale of Two Sisters)




Filmimiz,  Sumi ile bir doktorun konuşmasıyla başlar.Doktor ondan bir şeyleri hatırlamasını ister ve Sumi'nin anıları ekrana gelir.Sumi ve Su-yeon'un(ikisi kardeş) belirli bir süre ayrı kalmasından sonra tekrar eve gelirler.




Bu iki kardeş annelerini bir süre önce kaybetmişlerdir.Bu ikilimiz evde üvey anne ve öz babayla yaşıyorlardır.Su-yeon sessiz ve üvey annesinden korkan bir tiptir, Sumi ise duygularını oldukça rahat bir şekilde ifade eden ters bir tiptir.Üvey anne oldukça korkutucu bir tip-ruh hastasına benzer hareketleri var-.




Üvey anne, sürekli Su-yeon'a zorbalık eder.Babaları ise bu olayları görmemezlikten gelir.Zaten kadınla da pek ilgilenmiyordur.Bu ailenin yaşadığı eve sürekli bir nefret hakimdir ve zamanla ortaya düşmanlıktan kaynaklanan sahneler çıkacaktır.Herkesin aklından silmek istediği, konunun açılmadığı bu olay bu ailenin hayatını cehenneme çevirecektir.



Film hakkında düşüncelerimden bahsedecek olursam; ilk izlemeye başladığınızda hiçbir şeye anlam veremiyorsunuz.Ne oluyor neden oluyor belli değil.Başta bir kişi suçlu gösterilirken daha sonra başkası suçlu gösteriliyor ve aklınız iyice karışıyor.Korkudan daha çok gerilim ve psikolojik türde...Olaylar yavaş yavaş ilerlese de beni sıkmadan izlemeye sürükledi-çünkü hiçbir şeye anlam veremedim ve sürekli ne olacağını merak ettim-.Şunu da söylemeliyim ki kızların babası beni deli etti, o ne vurdum duymazlık öyle!Neyse ben filmi oldukça beğendim umarım siz de beğenirsiniz.İyi Seyirler!





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder