10 Eylül 2014 Çarşamba

Tavuklu Makarna ( 닭고기 파스타 )


Merhabalar, yine kolay yine evde bulunabilen malzemelerle yapabileceğimiz lezzetli bir Kore yemeğiyle daha karşınızdayım!Kendimi yemek programında gibi hissettim, bozmayın :))

Lafı uzatmadan direk malzemelere geçiyorum

Malzemeler


1 paket makarna
Tavuk (ben 2 parça tavuğun göğüs kısmını kullandım)
Biber (2 adet kullandım)
Sarımsak( 2 diş sarımsak kullandım)


Soğan ( 1 adet kullandım)
Domates (2 adet kullandım)
Biber salçası
Tuz
Ve istediğiniz baharatlar

Yapılışı

Makarnayı her zaman yaptığımız gibi suda haşlıyoruz.Haşlanma işlemi bittikten sonra soğuk suya, yapışmasın birbirine diye tutuyoruz.

Sonra tenceremizin içinde, önce ince doğranmış sarımsaklarımızı soteliyoruz sonra küp şeklinde kestiğimiz tavuğumuzu ekleyip tekrar soteliyoruz.
(Orijinalinde, tavuk zencefil ve karabiber karışımında 30 dk kadar bekletildikten sonra soteleniyor ama ben bu iki baharattan da haz etmediğim için kullanmadım.)

Daha sonra  içerisinde doğradığımız biber ve soğan karışımını ekleyip tekrar soteliyoruz.Sotelenme işlemi bittikten sonra domates ve salça ekleyip karıştırıyoruz ve sos kıvamına gelene kadar pişiriyoruz. 

Bu işlemi tamamladıktan sonra makarnamızı içerisine ekleyip karıştırıyoruz, tuz ve baharatlarımızı ekliyoruz..Afiyet olsun :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder