26 Eylül 2014 Cuma

Ao Haru Ride


Uzun zamandır anime yazmıyordum değil mi?Aslında ne severdim izlemeyi ama nedense beğeneceğim türde bir anime bulamamıştım..Sonra her yerde bu animenin adı çıktı karşıma, tepkiler de olumlu yöndeydi..Gece yarısında izlemeye başladım bir bölüm iki bölüm derken bir baktım, animesini bitirmekle kalmamış devamını mangasıyla getirmişim!Tabi yine zombi gibi 1 saatlik uykuyla dolandım etrafta...Ama buna değildi, bayıldım!Şimdi merakla mangasının yeni bölümlerini bekliyorum:)



Animenin konusuna gelecek olursam;

Futuba, ortaokulda şirinliği ve güzelliği nedeniyle diğer kızlar tarafından dışlanmıştır çünkü erkekler Futuba'dan hoşlanmakta ve de bu diğer kızları sinir etmektedir...Ortaokulda onun için tek güzel olan şey hoşlandığı çocuk Tanaka-kun'dur, o da birden okul değiştirip ortalıktan kaybolur.

Ortaokul yıllarını yalnız geçiren Futuba, liseye başladığında yeni bir başlangıç yapmaya karar verir.Erkekler onu itici bulsun diye çok yer, kızsal hareketler yapmaz, her şeye aşırı tepki gösterir.Böylelikle arkadaş edinebilmiştir.Yine böyle okulda takıldığı bir gün karşısına ilk aşkı Tanaka-kun çıkar ama şimdiki adı Mabuchi'dir.

Futuba, ilk aşkının da karşısına çıkmasıyla hayatını, arkadaşlarını sorgulamaya başlar..Ve tabi hiçbir şeyin eskisi gibi olmayacağını söyleyen Mabuchi'ye hala aşıktır.Peki asıl kızımız bu aşkta başarılı olabilecek midir?Ya arkadaş mevzuları?


Romantik komedi, bazen aşk bazen dram tadında hoş bir anime!Anime ve manga severler toplanın hedefimiz Ao Haru Ride  :D

Not:Animesi 12+1(ova)=13 bölümde final yapmış durumda, pat diye bitiyor yani...2.seonu çıkacak mı bilmiyorum ama filminin çekileceğini duydum..Sizin animeyi izledikten sonra devamını manga ile yapmanız gerekiyor..Mangası ise güncel olarak yayınlanıyor, Türkçe çeviren siteler de gördüm ama İngilizce olanlar baya bir ilerde!Kolay gelsin :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder