22 Eylül 2014 Pazartesi

Mim #9 - Duygusal Mim


Aslında bu mimi cevaplamamayı düşünüyordum hatta Düda'ya da söylemiştim ama bugün nedense birden cevaplama ihtiyacı duydum..Duygusal günümde miyim ne?


1.En çok kırıldığın / incindiğin kelime?

Bencilsin kelimesi...Aslında bu kelimeyi duymak değil de bu kelimeyi sonuna kadar yanında olup her şeyine yardım ettiğim, her derdini dinlediğim insanların bir gün hayır dediğimde bu kelimeyi kullanması beni kırıyor.


2.Herkesin kullandığı kelime olur ama senin için bir insan olur, o özel insan, o kelimeyi kullanınca "alınırsın" ne düşünüyorsun?

Ben her şeyi dalgaya vursam da yapı olarak alınganım, bir insanın şakayla söylediği cümlelerin altındaki gerçek düşüncelerini de hissederim.Özel insan, ister sevgili olsun ister arkadaş hak etmediğimi düşündüğüm bir kelimeyi bana karşı söylüyorsa alınırım, bunu sürdürürse araya mesafe koyarım, eğer devam ederse tamamen muhabbeti bitiririm.Çünkü böyle şeylerde katlanmanın kişiye zarar verdiğini düşünüyorum ve neye izin verirsen, karşındaki insanlar bunu kendilerinde hak olarak görürler ve bunu yapmaya devam ederler.

3.Seni en çok duygulandıran şarkı?

Ezginin Günlüğünden bu parça;


Ve bu şarkı da...



4.Daha önce seni bırakan birisi geldi,senden ikinci bir şans istedi, sen de o şansı verdin ama buna rağmen bırakıp gitti.Şimdi yine pişman!Ne yaparsın, ne hissedersin?

Karşımdaki kişiye saygım kalmaz.Bence bir ilişki bitmişse bitmiştir net...Düşününce; İnsan sevdiği insandan neden ayrılmak ister?Sevseydi ayrılır mıydı? 
Bu tür işlerin laçkalaşmaması taraftarıyım.Bu demek değil ki ikinci şans vermeye karşıyım ama bu şansı verdikten sonra karşımızdakinin düşüncesinin "Nasıl olsa affeder ya ben aynen devam edeyim" görüşüne dönüşeceğini düşünüyorum...Bence insan, kendinden zamanını çalan insanlardan uzak durmalı, zamanı geriye almak mümkün olmuyor çünkü...

5.Nefret mi aşk mı?

İkisi de değil..Aşk güzeldir ama insanda ne mantık kalır ne gurur...Aşkın gururu olmaz..Oluyorsa da o aşk değil, hoşlantıdır.Nefrete gelince, insanı yorar bence..Uzun süre kimseden nefret etmedim, kin beslemek bana göre değil..Ama iki duyguda insanı bir şekilde yoruyor..Hayırlısı olsun :p


6.Birinin kalbini kırdığında nasıl gönlünü alırsın?

Şirinlik abidesi kesilirim ama eğer karşımdakinin beni affedeceğini düşünüyorsam.. :) Eğer emin değilsem, ciddi bir şekilde ne hissettiğimi söylerim bütün samimiyetimle, zaten bana değer veriyorsa beni affeder :)

7.Nasıl ağlarsın?Bağırarak mı içine atarak mı?

İçime atarak ağlarım..Sitede oturuyoruz bağırsam herkes adam öldürüyorlar sanır :D Şaka bir yana ben gözyaşlarımın görünmesinden hoşlanmam, odama çekilir kimse yokken sessiz sessiz ağlarım...

8.En korktuğun şey?

Yalnızlık.

9.Ruhun sıkıştığında  ne yapmayı seversin?Kendini nasıl sakinleştirir / dinlendirirsin?

Korku filmi izlerim ya da kitap okurum...Eğer hava karanlıksa, sokak boşsa tek başıma yürüyüşe çıkarım.

10.Bazen kızılmasından hoşlanırsın, peki en çok ne için kızılmasını seversin?

Ben insanların sesini yükseltmesinden hoşlanmam..Genellikle arkadaşlarımın bana kızmasından hoşlanırım..Bir hata yaptığımda, dalga geçerek, gülerek Allah seni bildiği gibi yapsın diyeceğim ama yapmış Sawako gibisinden :)) Buradan bayan D.'ye sevgiler :))

11.Şiir / müzik / öykü / deneme ?

Yer ve zamana göre değilir ama öykü..Severim :)

12.En son ne için ağladın?

Bu sabah, komşumuz babasını kaybeden bir çocuğun ablasına sorduğu soruyu söylediğinde..

"Senin de baban öldü mü abla?"

13.Birinde hemen etkilendiğin özellik?

Samimiyet, karşılıksız sevgi-saygı...

14.Dayanamadığın şey?

Duygu sömürüsü...Çünkü ben aşırı sulugöz ve duygusal bir insanım..Genellikle karşımdaki insanlar duygu sömürüsü yaparak beni yanlarında tutmaya çalışıyorlar ya da kendilerini bu şekilde acındırıyorlar..Böyle insanlara ilk başta acısam da zamanla soğuyorum.O yüzden duygu sömürüsüne katlanamam.

Mim için Düda'nın Feneri'ne teşekkürler.Benim mimlediklerim ;

Şemspare
Renklitırtıl 
Hayaliland


Ve bu mimi yapmak isteyen herkese gitsin ( tek tek kimler yaptı, yapmadı kontrol edemedim :)) )



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder