2 Eylül 2014 Salı

Adolescence Medley / 2013


Choi Jeongu, babasının işi nedeniyle sürekli okul değiştirmiş olan genç bir çocuktur.Hiçbir okulda uzun süre kalmamıştır, dolayısıyla da hiç arkadaşı yoktur.Son olarak Choi Jeongu, bir kasaba okuluna kaydolmak zorunda kalır.




Sınıfa girdiğinde okulun en eziğinin yanına oturur.Okuldaki kabadayıların sıra arkadaşına zorbalık yapmasına şahit olsa da hiç ses çıkarmaz ve bir gün yaşananlara dayanamayıp patlar ve elindeki poşeti fırlatır, yalnız şapşal asıl erkek kahramanımızın fırlattığı poşet yanlışlıkla olayla alakası olmayan Koca Oğlan lakaplı kabadayıya çarpar.Artık onunla dövüşmesi gerekmektedir.



Yaşadığı zorluklar yetmezmiş gibi bir de sınıfın başkanı Ah Young, sürekli ona sınıf hakkında işler yüklemektedir.


Bütün bunlar  Choi Jeongu rahatsız etmektedir ve eve gittiğinde o müthiş haberi alır; babasının Seul'e tahini çıkmıştır, yani çok geçmeden Seul'de bir okula kaydolacaktır.


Choi Jeongu'nun artık dayaktan korkmasına gerek yoktur.Hemen o ilginç hayallerini kurmaya başlar :)


Ve sürekli ona ayak işlerini yaptıran sınıf başkanı Ah Young'dan intikam almaya kadar verir ve ona çıkma teklif eder.Yalnız hiçbir şey Choi Jeongu'nun hesapladığı gibi olmayacaktır.




Dizi 4 bölümlük mini dizilerden..Herkes bu mini diziyi beğense de ben çok beğenmedim...Fena değildi ama asıl erkek kahramana bir türlü ısınamadım.Bir de olaylar tahmin ettiğim gibi ilerleyince sıkıcı bir hal aldı benim için..Ama karar sizin!İyi seyirler! :)



Bundan sonrası izleyenler için...


Hani o çarşaf vardı ya Ah Young'un Choi Jeongu'ya verdiği...Ne oldu ona?Kocaman adam oldu hala çarşaf ortalıkta yok?!


Allah aşkına şu güzelim çocuk dururken Choi Jeongu seçilir mi?Biri Koreli senaristlere anlatmalı bunu "İkinci roldeki erkekler de kazanmalı ama demi?! "


Ayy bir de bu yumurtalar! Bana verilse yiyemezdim, saklardım!İki gün sonra kokar yeni bir dünya oluşurdu içinde..O zamanda dokunmaya korkar atacak birini arardım! Çok duygusalım :p


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder