26 Eylül 2014 Cuma

Dizi Alarmı: Love Cell / Dating Dna / 2014


Woo Bin, hayranı olduğumu bilirsiniz..Geçenlerde Woo Bin'in yeni bir dizide rol alacağı haberini alınca çok mutlu oldum!Konusunu okumadan, kesin bu kez asıl erkek rolündedir diye sevinmelere başladım ta ki konusunu okurken asıl erkek kahramanı Park Sun Ho'nun oynayacağını öğreninceye kadar...Sonra bıraktım okumayı lanet olsun, yine 2. erkek rolüne attılar bu çocuğu...Kaderi bağlandı dedim ve devamını okumaya koyuldum!Woo Bin'in oynayacağı rolün 2. erkek olmayıp da başka bir şey olduğunu öğrenince ise şok oldum :) Ne mi?


Önce diziden bahsedelim;

Dizinin konusu  2010-2012 yıllarında internette yayınlanan bir çizgi romandan alınmış sanırım manga demek yanlış olmaz..Romantik komedi biraz da fantastik tat da olacak ve 13 ekimde yayınlanması bekleniyor :)

Konusu ise; İşsiz bir asıl erkekle popüler bir yıldız olan asıl kız arasında geçecek...

Peki Woo Bin bunun neresinde?2. erkek de yapmamışlar çocuğu? Sıkı durun açıklıyorum! :D




Woo Bin, dizide aşk tanrısını yani eros'u oynayacak! ( Bazı yerlerde randevu kralı olarak da geçiyor)

Bunu okuyunca yüzümde kocaman bir sırıtma oluştu.Birden Woo Bin'in kafasının, altı bezli kanatlı bir bebeğe montaj edildiği düşündüm :D

Dizinin haberi şimdiden beni güldürmeye başladı, umarım başladığında da aynı olumlu tepkileri verebilirim :))

Oyuncular;

Park Sun Ho : Ma Dae Choong (asıl erkek,işsiz,hayatında hiç kız arkadaşı olmamış)

Jang Hyuk :Asıl erkeğin komşusu

Kim Woo Bin : Aşk tanrısı :))

Kim Yoo Jung :Asıl erkeğe aşk dersi veren hoca (böyle deyince bir tuhaf oldu, ilişki uzmanı diyelim :) )

Jihyun :Seo Rin (asıl kızımız, idol, popüler yıldız)  

Not: Dizinin ismi bazı yerlerde Dating Dna bazı yerlerde Love Cell olarak geçiyor :)
Not 2 :Dizi kanalda değil internette yayınlanacak, ilginç değil mi? 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder