20 Eylül 2014 Cumartesi

Itazura na Kiss / Love in Tokyo / 2013


Itazura na Kiss, Playful Kiss izlemeyeniniz konusunu bilmeyeniniz kalmamıştır sanırım artık :) Ama ben yine de konudan kısaca bahsedeyim...

Okulun en kötü sınıfı olan F sınıfında yer alan Kotoko, okulun dahisi, A sınıfındaki Naoki Irie'ye, onu ilk gördüğü andan itibaren aşık olur.İlk başta duygularını söylemekte çekinse de mektup yazarak aşkını ilan etmeye karar verir.Fakat bu girişimi başarısızlıkla sonuçlanır, Naoki Irie mektubu okumak bile istemez, kaale almaz asıl kızımızı...



Asıl kızımızın reddedildiği  yetmiyormuş gibi bir de yeni aldıkları evlerine gök taşı düşer.Mecburen babasının arkadaşının evine taşınmak zorunda kalırlar...Bilin bakalım bu ev kimin evidir; tabi ki, bizim dahimiz, Naoki Irie'nin evi...

Peki bu, asıl kızımız için şans mıdır yoksa şanssızlığın ta kendisi mi?


Ben bu seriden ilk önce, Kore versiyonu olan, Playful Kiss'i izlemiştim ve çok beğenmiştim.Herkesin dizideki Ha Ni karakterini itici bulmasına rağmen benim için dizinin en sevimlisi oydu hatta KHJ'nin değil onun oyunculuğunu beğenmiştim.

Daha sonra animesini, Itazura na Kiss'i izledim  genel olarak aynıydı  onun dışında bir iki değişiklik vardı, mesela sonunda çocukları oluyordu :))

Şimdi de Itazura na Kiss / Love in Tokyo'yu izledim.Genel olarak hatlar hem animesiyle hem Kore versiyonuyla aynı ama bu sefer bölümlerle farklılaşmaya gitmişler.Animede ve Kore versiyonunda görmediğim çok farklı sahneler vardı.Çok güldüğüm oldu ama açıkçası bazı sahnelerde 3.ye gördüğüm için de sıkıldım.Yalnız buradaki asıl erkek karakteri Naoki Irie'yi, Khj'den daha çok sevdim çok asildi hele bir kahve içerken duruşu vardı görmelisiniz :) 

Ama asıl kızımızı yani Kotoko'yu hiç sevemedim aşırı hareketleri sinir etti beni, güzel mi yoksa çirkin mi bir türlü karar veremedim,onun yerine Ha Ni'yi tercih ederdim :) 


2.erkek rolüne bayıldım bence Playful Kiss'tekine göre daha
sempatikti..Kılık değiştirmeleri falan muhteşemdi.


Bir de bu dondurma, dondurmanın konuyla alakası yok ama gecenin bir körü diziyi uyuklayarak izlerken birden gözlerim kocaman açıldı...Ben de istiyorum bu dondurmadan!


Sonuç olarak benden geçer not aldı, tavsiyemdir.İzleyin! :) 

Son olarak; dürüst olun!Hanginiz katlanabilirsiniz bu asıl erkek kahramanlara...Üçü de birbirinden sinir bozucuydu, seviyor mu sevmiyor mu belli değildi hah bir de üçü de donukluk abidesiydi :)) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder