11 Eylül 2014 Perşembe

Horror Stories / 2012


Artık yavaş yavaş beni tanımaya başladığınızı düşünmekteyim.Yok ben hala tanıyamadım derseniz; romantik komediden daha çok psikolojik ve korku türünde film ve dizilere büyük ilgim vardır.Önceleri oturup bir günde 5-6 korku filmi izlerdim ama şimdi hem korkamadığımdan hem de ilgimi çeken film bulamadığımdan ancak ayda yılda bir tane izleyebiliyorum.Eğer sevdiğiniz Asya yapımı korkunç bir film varsa bana önermekten çekinmeyin :)

Neyse konuyu dağıtmayıp filmimize dönelim...



Filmimizin konusu; 

Bir katil var ortalıkta, bir de kaçırılmış genç bir kız...Katil genç kızı öldürmek üzereyken, genç kız öldürmemesi karşılığında her şeyi yapacağını söyler.Katil de eğer onu korkutacak ve böylelikle uyumasını sağlayacak hikayeler anlatırsa genç kızı öldürmeyeceğini söyler ve genç kız korku hikayeleri anlatmaya başlar..


Yani film genç kızımızın, katili uyutmak için anlattığı kısa kısa hikayelerden oluşmakta...

Film hakkındaki düşüncelerime gelecek olursak; hiç beğenmedim.Amacı olmayan filmleri sevemiyorum...Evet aralarında değişik, ürpertici hikayeler de var ama ben neden sonuççu bir insanım...
Katil niye kaçırdı bu kızı?Neden onu seçti?Takıldı kaldı bu cevaplanamayan sorular aklımda...

Bir de konu bütünlüğü olmayan filmleri de sevmiyorum; o olaydan başka bir olaya atlıyor, onu öbürüne başka bir şekilde bağlıyor arada alaka kuramıyorsun...Hiç bana göre değil :/

Eğer benim gibi takıntılarınız yoksa, hemencecik korkuyorsanız korku filmlerinde, izleyebilirsiniz..Yoksa abartılacak bir film değil...Tercih sizin :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder