6 Mayıs 2014 Salı

Noodle dükkanı açıyoruz!


Her zaman "Benim sizin gibi pahalı zevkim yok" diyen babam için carrefour demek, noodle cenneti demek...Öyle ki haftasonu hiçbir yere çıkmayı sevmemesine rağmen alışveriş yapmak için  iki adım uzağımızdaki market yerine üşenmeden aramızda kmler olan carrefouru tercih eder.

Hani bir noodle dükkanı falan olsa yakınımızda çekiştire çekiştire eve getiririz.

Tam bir noodle aşığı!...



Geçtiğimiz haftasonu da evdeki stokların tükenmesi üzerine, annemle birlikte carrefoura gittiler ve geri döndüklerine bir poşetin hepsi noodle ile doluydu!Üşenmedim ve saydım, tam tamına 20 adet noodle vardı, poşette...

20si de birbirinde değerli noodle!




"Ne kadar çok almışsın!Neyse ben bunlardan biriyle ramen tarifi denerim"dedim

Karşılığında aldığım şey şuydu:

"Olmaz!Ramenle Noodle aynı şey değil!"

"Farkı ne?İkisi de aynı bence"

"Bunun sosu var.Ziyan etme noodlearımı!"

Babamın dediklerinden sonra konu hakkında düşününce isimleri farklı illaki arada bir fark olmalı dedim ama net bir fark bulamadım...Renkleri aynı, kıvrım ve şekilleri de aynı...

Bazı siteler noodle için erişte gibi kalın görsel kullanmışlar ama babamın aldığı noodlelar da ramen gibi incecik...Acaba biri çorba olarak biri makarna gibi mi servis ediliyor ama bu noodlelarda da aynı seçenekler var!Aklım karıştı!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder