25 Mayıs 2014 Pazar

Çekiliş 2: Chopstickli çekiliş



Merhabalar!! Daha önceleri bazı blogger arkadaşlarıma blogumdan bir izleyicime birkaç hediyeyle birlikte chopstick hediye etmek istediğimden bahsetmiştim ve bunu blogumun 1.yılında yapmayı düşünüyordum ama kısmet olmadı...Neyse kısmet bu güneymiş :))

Hediyeler  resimde görüldüğü şekilde;

* 2 çift chopstick
*Diadermine BB Krem
*Jane Ashley küçük far kiti (mavili)
*Kolye
*Roman: Sherlock Holmes- Suç

Peki çekilişe nasıl katılırsınız?

Zorunlu şart:

Tek zorunlu şartım blogumun izleyicisi olmanız! (Gizli izleyenler çekilişe dahil edilmeyecek)

Eğer artı haklar istiyorsanız:

Twitterdan beni takip edip, çekilişi duyurusanız +1 hak (@Koregunluklerim le beni mentionlamayı unutmayın,twitter adresim için tıktık. ) 

G+'da çevrelere ekleyip G+'da paylaşırsanız +1 hak ( G+ profilim için tıktık.)

Facebook sayfamı beğenirseniz ve çekilişi facebookunuzda paylaşırsanız +2 hak ( facebook sayfam için tıktık. )


Bloglovinde Kore Günlüklerimi takip ederseniz +1 hak ( bloglovinde takip etmek için tıktık. )

Blogunuzda çekilişi, resimli ve link vererek paylaşırsanız +3 hak 


Not 1:Paylaşım linklerinizi ve takip ettiğiniz kullanıcı adlarınızı ve size ulaşabileceğim mail adresinizi yorum kısmına yazmayı unutmayın :) ( Linkleri paylaşmayanların hakları sayılmayacaktır ve paylaşımlar çekiliş bitene kadar silinmeyecektir, silinirse bulamam :) ) 

Not 2: Zorunlu şartı yerine getirmeyenlerin diğer şartları yerine getirseler bile çekilişe katılımı sayılmayacaktır.Kargo ücreti bana aittir ve yurtiçi gönderim yapılacaktır.

Not 3: Jane Ashley far kiti, bana başka bir çekilişten hediye gelmiştir fakat far bana uyumlu olmadığından hiç kullanılmamıştır ve aynı şekilde hediye edilecektir.Görseli;



Son katılım 17 temmuz 23.00'a kadardır.Herkese bol şanslar !!

  


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder