21 Mayıs 2014 Çarşamba

Korelilerin zayıflama sırlarını açıklıyorum!



Birkaç ay önce bir mail almıştım...

"Koreliler nasıl zayıf kalabiliyorlar" diye..





Öncelikle Kore'de hiç yaşamadım ve Koreli de değilim!Kore dizileri izlemekten hoşlanan,gezmek için Kore'ye gitmeyi düşleyen  masum bir izleyiciyim..Bunu açıklama gereği duyuyorum çünkü; 

"Canım sen Koreli misin?" 

"Koreliler günde kaç saat ders çalışır?" 

"Kore'de burslu okumak için  burs yardımı"

Mesajı gönderen Türk..


v.b. türde mailler alıyorum.Maillerin hepsine cevap vermeye çalışsam da çoğu zaman ne diyeceğimi şaşırıyorum.Neyse konuyu daha fazla dağıtmayalım...Sırrımızı deşifre etmeye dönelim..

Biliyorsunuz ki, Kore güzellik ve zayıflık takıntısı  olan bi ülke...Aslında bu durum sadece Kore'de değil diğer Asya ülkelerinde de yaygın bir takıntı..Her ne kadar bu dalgalanmalar Türkiye'ye doğru gelse de  34-36-38 beden hala zayıf kabul edilmekte :)


Ama Kore'de durum bizdekinden çok farklı; eğer "0" bedenin üstündeyseniz ya balık etlisiniz ya da şişmansınız.Yani Kore ile balık etli kavramlarımız oldukça farklı :)  Ama bu demek değildir ki, Kore'deki herkes "0" beden, herkes çıtı pıtı yok efendim yiyip yiyip kilo almıyorlar!Tabi ki onlarda da balık etli ya da şişman olan bireyler var.Yani  zayıflıklarının Kore'nin havasıyla suyuyla alakası yok ama ne yazık ki sosyal yaşantısıyla var.Çünkü Kore'de eğer çirkin ve şişmansanız hep ezilir, kötü lakaplara maruz kalır ve arkadaş edinemezsiniz, kısacası sıkıyorsa zayıflamayın!...


Eun Hye şişmanken ve zayıfken...


Peki nasıl zayıf kalıyorlar?!Ne yeyip ne içiyorlar?



Çok basit!

*Yemiyorlar!Belki duymuşsunuzdur, bazı mankenler çekimler yapılmadan önceki 3 gün boyunca aç kalıyorlar...



*Bütün günleri, belki ömürleri kalori hesaplamasıyla geçiyor...



*Küçük porsiyonlarda yemek yiyorlar bir de sürekli kuş kadar yedin diyen, ağızlarına yemek tıkayan Türk annesine sahip değiller:))  



*Sağlıklı besleniyorlar!Fastfood, çikolata, şeker, yağ, tuz, un  yok!

*Beslenme alışkanlıkları da formlarını korumaya yardımcı...Ekmek tüketmiyorlar, pirinç tüketiyorlar ama bizim gibi yağ ve tuz eklemek yerine, pirinci haşlamaları da formlarını korumayı destekliyor. 

*Kendilerini tok tutmak için öğünlerini badem gibi yemişlerle geçiriyorlar.




*Düzenli spor yapıyorlar, dağ bayır yürüyorlar.Dikkat ederseniz, her dizide illa ki bir koşu bir spor sahnesi vardır...



*Belki birçok kişi buna tepki gösterecektir ama yediklerini kusuyorlar..






*Deşifre edilmemekle, birlikte illa ki cerrahi müdahalelerde bulunulanlar da vardır çünkü estetik çok doğal onlar için... Çok korkunç ama kaburga kemiklerini aldıranlar var, daha zayıf durabilmek için..


Kaburgalarını aldırıp aldırmadığını bilmiyorum temsilen eklenmiştir
 ama ben kaburga göremiyorum :/

*Bunların dışında hepimizi sinir eden, yediği halde kilo almayanlar da elbette ki vardır :)) Ama nüfusun yüzdelik olarak oldukça küçük bölümünü kapsadığını düşünüyorum.

Sonuç olarak hiçbir şey oturdukları yerden olmuyor.Bayanlar 40-45 kilo arasında olursa zayıf sayılıyorlar, yoksa şişmanlar...

Hatta bir programda ünlü bir bayanın 50 kilo olduğunu duyulunca, diğer ünlülerin o küçücük gözlerinin kocaman açıldığını gördüm :)) Yani biz 0 beden olmadıkça şişmanız onlara göre...Sahnede yer alanların ekranda daha hoş durabilmek için zayıf kalmak istediklerini anlayabilirim ama halktan insanları anlamak zor... Sağlıklı mı yaşıyorlar, yoksa sağlıksız mı, orası tartışılır...Çok zayıf olmak ya da kilolu olmak sağlık demek değildir..Neyse...Bunların hepsi "0" beden olamamanın verdiği kıskançlıktan :P 


Yazımızın ana fikri; yemezseniz zayıflarsınız...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder