5 Nisan 2014 Cumartesi

Kore Günlüklerim 1 Yaşında ! ^^


Blogumu sürekli takip edenler bilir, Kore Günlüklerim'in aslında mart ayında açıldığını...Lakin birçoğunuzun bilmediği bir gerçek vardır; Kore Günlüklerim açıldıktan sonra unutulmuş ve bir ay sonra tam 5 Nisan'da öyle bir blog açıldığı hatırlanmıştır.Bu yüzden ben, blogun doğum gününü 5 Nisan olarak kabul ediyorum :))


Blogu benim ısrarımla Misaki ile beraber açtık.Açıkçası Misaki pek istemiyordu bir blogla uğraşmak, zaten bulduğu her fırsatta da kaçtı :D En sonunda konuşup anlaştık ve ben blogu kişiselleştirmeye başladım.Misaki yazar olarak yine blogda kaldı.Arada Misaki'nin yayınını görürseniz bilin ki çok sıkılmıştır, yoksa uğramaz buralara :D Şaka bir yana Misaki bir tanedir :P



Blogu açarken isim konusunda çok düşünmedim ya da düşünemedim.Çünkü ne yazdıysam alınmıştı, bir başkası benden daha hızlı davranmıştı.O yüzden blogun adını Kore Günlüklerim olarak belirledim fakat zamanla Kore haricinde paylaşmak istediğim şeyleri paylaşırken çekinmeye başladım.Yapılacak tek şey vardı, headera farklı bir şey yazmak :) Blogger dünyasında tanıştığım bir arkadaşın önerisi tam benlikti; "Kuronuma'nın Fikir Balocuğu "...Hem hayalimdeki tasarımıma da uygundu :) Buradan Gönül Çelen'e çok teşekkür ediyorum :)) 


Hani bir ay boyunca unutulmuştu demiştim ya işte o unutulan bir ayın sonunda ise toplam 100 görüntülenme olmuştu, iki yayın için ama ben deli gibi sevinmiştim.Sanki çok iyi bir şey gibi, Misaki ise her fırsatta benle dalga geçiyordu yok bu blog tutmayacak diye :) Ama sanırım tuttu ve yeni adıyla Kore Günlüklerim-Kuronuma'nın Fikir Baloncuğu'nun toplam görüntülenmesi 2 milyonu geçti bile!Takip eden herkese çok teşekkürler!



Bir süredir sürdüğüm ankete göre her yaşa da hitap ediyormuş sevgili blogum :)) 




İyi ki varsın bloğum ! :) Nice yıllara birlikte!Umarım seni bir daha unutmam :p



Not : Blogun adresinde herhangi bir değişme olmadı hala "http://koregunluklerim.blogspot.com.tr/" googleda da eskisi gibi Kore Günlüklerim yazarak bulabilirsiniz o adı da değiştirmedim:) Sadece açıklama kısmına ve blog headerına "Kuronuma'nın Fikir Baloncuğu" ismini ekledim.

Unutmadan, yeni blog tasarımımı ve adını nasıl buldunuz? :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder