18 Nisan 2014 Cuma

Annemin Amigurumi Bebekleri

Daha önce annemin benim mızmızlıklarıma dayanamayıp amigurumi bebek örmeye başladığından bahsetmiştim :) İlk başta oflaya puflaya başlamasına ve "Sawako strese soktun beni!" diye söylenmesine rağmen zamanla ördüğü bebeklerden zevk almaya başladı :) Hatta yaparken stres attığını bile söyledi:)


Yaptığı ilk bebeğin sapık gibi etrafa bakındığından şuradaki yazımda bahsetmiştim. (yazı için tıktık.)

Benim bu  memnuniyetsizliğimden olacak ki bana yeniden bir bebek örmeye karar verdi ve aşağıda gördüğünüz esmer bebeği benim için yaptı.


Tabi bebeği gören herkes, annemden bebek istemeye başladı.Annem bu durumla baş edemeyeceğini düşündüğü için benden başka kimseye bebek öremeyeceğini söyledi.Ama dayanamadı, çok sevdiğimiz kuzenimin kızına doğum günü hediyesi için aşağıdaki bebeği yaptı.(Köylü güzeli adlı çalışması, dudaklarını da büyük yapalım farklı olsun dedi :D )



Tabi bunlar da annemi kesmedi. Yine çok sevdiğimiz bir komşumuzun kızı için de aşağıda gördüğünüz bebeği yaptı.(Hem şapkalı hem çantalı pembeli kız :D )



Yaptığı bebekleri etrafımızda çok beğendiler, annem de keyif almaya başladı durumdan...Ama bu bebek istemelerin bir sonu gelemedi ve bir komşumuzun "Neden satmaya başlamıyorsunuz?" sorusuyla "Neden olmasın ki?" diye düşünmeye başladık.Sizce bebekler nasıl olmuş ve online olarak satmalı mıyız annemin bebeklerini?Fikirlerinizi bekliyorum :)


Not: Örülen her bebek annemin kendi eseri, bir katalogdan ya da herhangi bir yerden bakmış değil...O yüzden bebeklerin herbiri bir diğerinden farklı ve tamamen örgüden oluşmakta! :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder