14 Nisan 2014 Pazartesi

İlkbaharlardan nefret ederim!


Her bahar aşık olmam, olamam...Olursam tam bir skandal!

Bahar alerjim var benim!Kızarık, sulanmış gözler...Sürekli akan bir burun...Art arda meydana gelen hapşırıkları saymıyorum bile...Bütün sevimsizliğim üzerimde!


Yine bahar aylarını yaşadığımız şu günlerde yine bahar alerjim tavan yapmış durumda!Hem de yalnız kalmamak adına griple  beraber takılmakta... :(

Baharı tek başına suçlamak haksızlık olur, sanırım ben kaşındım bu duruma gelmek için!Elimden geleni yaptım bu ikiliyi bir araya getirmek için...Odamda havasız kalıyorum diye,havalar ısınmadığı halde camı üstten açıp uyudum mesela, hem de kurulanmamış nemli saçlarımla...Sonrasında Misaki'yle buluştuk, meğer o benden önce tanışmış bu ikiliyle...

Peki ben eksik kalır mıyım?

Tabi ki kalamam!

Ertesi gün yataktan zor kalktım, sürekli hapşıran etrafa mikropları saçan bir benle uyandım güne...Bu yüzden, sadece 2 saat katlanabildim gittiğim ingilizce dersine...Sonra çevremdeki insanlardan öğrendim ki bahar alerjisi yaşayan herkes benim gibi olmuş...Daha polenlerin yeni yeni cirit attığı şu dönemde böyleyken, polenler havada uçuşurken ne yapacağımızı çok merak ediyorum...

Kolay gelsin bize...Bütün bahar alerjisi olup, kızarmış göz ve akan burunla mücadele edenlere...



Not 1: Şu an ilaçlarımı almış en azından hapşırmaları  % 75 engellemiş durumdayım ama yine nefes alamıyorum...

Not 2: 3 aydır geçmeyen bir uçuğa sahibim denemediğim ilaç kalmadı, tam geçti derken yeniden çıkıyor...Meğer o da salgın tarzı bir şeymiş dikkatli olun!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder