17 Nisan 2014 Perşembe

I Wish I Had A Wife / Keşke Bir Karım Olsaydı / 2001


BongSoo bankada çalışan ve aklını evlilikle bozmuş, 29 yaşında genç bir adamdır.Öyle ki sürekli kamerayla videolar çekip gelecekteki olmayan eş adayına övgülerde bulunur.Yalnız olduğunu her mekanda hisseder, metroya bindiğinde metro bir saat boyunca bozulduğunda herkes yakınını arayıp haber verir ama BongSoo'nun haber verebileceği kimsesi yoktur.Onun dışında her gün işine tam saatinde gider ve herkesten fazla mesai yapar ta ki en yakın ev arkadaşının evleneceğini duyana kadar...Ondan sonra çok umursamaz işleri...




Öğretmen Jung, ilkokul öğretmenliği yapan gösterişsiz bir bayandır.Gösterişsizliği, çocuklar arasında alay konusu bile olmuştur.Bir gün sınıftaki küçük kıza neden ağladığını sorduğunda, "size benziyormuşum" cevanını bile alır.Ayrıca BongSoo'ya takıntılıdır, onu gördüğü her yerde kendini belli edebilmek için elinden geleni yapar ama BongSoo onunla ilgilenmez.



Öğretmen Jung, yılmadan, usanmadan, gurur yapmadan BongSoo'nun karşısına tekrar ve tekrar çıkacaktır.

Peki BongSoo'nun dikkatini çekebilecek midir?




Filmi uzun zaman önce indirdiğim filmler arasında buldum.Romantik komedi türünde bir şeyler izlemek istediğim için hemen göz attım filme...İlk başta birkaç eğlenceli sahne karşıma çıktı, sonrası benim için hüsrandı.Film fazlasıyla sakin, sanki hayattan bir kare gibi ama fazla hayattan!Çok sıkıldım izlerken :) Ancak zaman geçirmek için izleyebileceğiniz bir film olabilir, tabi bu benim kişisel görüşüm çünkü filmi beğenenler de olmuş :)Tercih sizin, iyi seyirler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder