5 Nisan 2014 Cumartesi

Bana Ulaşın!

“Ya Sawako’nun blog tasarımı iyi hoş da şu da olsaydı!Acaba ona söylesem mi?”



“Biri Sawako’nun emeğini çalmış, bu haksızlık!Sawako’nun bunu bilmesi lazım!”



“İyi, hoş yazmış ama ben şurayı anlamadım…Ona nasıl ulaşacağım?”


“Keşke Sawako, bloğunda daha çok şu konuya yer verse…”

“Konuyu başka yerde izah edemem acilen Sawako’ya ulaşmam lazım!”

“Sawako'ya şablon siparişi veya bloguna reklam vermek istiyorum


Diyorsanız bogurtlenrecelimiz@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.Mailinizi gördüğümde mümkün olan en kısa zamanda yanıtlamaya çalışacağım.



Uyarı: Lütfen, belirtmiş olduğum konular dışında dizi tavsiyesi istemek, sohbet amaçlı ya da blog uygulamalarım hakkında mail göndermeyiniz. Blog tasarımları için paylaşmak istediğim her şeyi "Blog İpuçları" sekmesinden bulabilirsiniz.Sizlere kolaylık olması amacıyla diziler için de ayrıca bir sekme açtım. Sohbet için de chat bölümümüz bulunmakta...(chat bölümü amacından saptırıldığı için kaldırılmıştır)

Uyardığım tarz maillere cevap verilmeden silinecektir.Göstereceğiniz hassasiyet için şimdiden teşekkürler! Sevgilerle...

Facebook adresim | Twitter adresim |İnstagram adresim | Tumblr adresim | Ask.fm adresim | Google + adresim 

                         Bloglovin |Kore Günlüklerim facebook hayran sayfası

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder