15 Temmuz 2014 Salı

Mim #7 - Benim çiftlerim


Sevgili Seyhan yeni bir mim oluşturmuş ve bizden kendi kdrama çiftlerimizi seçmemizi istemiş :)
Mim gelir gelmez bu durum üzerine hiç düşünmediğimi fark ettim, kuru izleyici miyim ne? Neyse benim çiftlerime geçelim:))

İlk çiftim; Heirs'in bana göre tek çekici yanı - Woo bin'i saymazsak-  Krystal ve Min Hyuk'tu.Bu ikiliyi baş rollerini paylaşacakları bir komedi dizisinde görsek fena mı olur?Bence eğlenceli olur :))



Yine birlikte oynayan ama tekrar oynamalarını ve böylelikle Düşlerimin prensi 2'yi çekmelerini bir umutla beklediğim çift; Eun Hye ve Joo Ji Hoon tekrar bir araya gelse Düşlerimin prensi 2'yi çekse ne güzel olur!


Son çiftim de Lee Jong Suk ve Suzy...İkisi de bebeksi bir yüze sahip birlikte hoş gözükecektir :) 



Her ne kadar benim çiftlerim Seyhan'ınki kadar güzel olmasa da bu çiftlerin bir projede bir araya gelmesini gerçekten isterim:) Özellikle de Goong takımının!Duyun beni senaristler hala Goong'un devamını bekliyorum!Neyse..

Ve bu mimi aşağıdaki bloglara ve yapmak isteyen herkese paslıyorum..

Peki sizin çiftleriniz kimler? :)

Misaki'nin Atölyesi
Havva'nın Atlası
Dördüncükat
Kore masalı
Şemspare


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder