23 Temmuz 2014 Çarşamba

Kim bu A?


Beni uzun zamandır takip edenler bilirler ya da bilmeleri lazım sıkı bir PLL (Pretty Little Liars) takipçisiyimdir.Kore dizilerinden bunaldığım şu sıralarda kendimi Amerikan dizilerine attığım da doğrudur.Neyse konumuz A :)

Dizi başladığından beri A hakkında herkesin ufak tefek fikirleri oldu, tabi senaryonun da bunda etkisi vardı.



Mesela Jenna olabilir denildi çünkü Alison tarafından tehdit edilmişti ve kör olmasının sebebi de Alison du.Hala Jenna'dan şüphelenenler var,Jenna'nın A takımında da yer aldığı doğru ama kör olan biri A olamaz.Körlüğü tedavi edilmiş olsa yine de o kadar gücü elinde bulunduramaz.

Toby olabilir dendi çünkü Jenna ile ilişkisi olduğu düşünülüyordu sonra öyle olmadığı ortaya çıktı ama ben yine de Toby'e güvenmiyorum son zamanlarda doğru düzgün görünmüyor bölümlerde..Boşuna para vermeyeceklerine göre onda da bir işler olmalı...

Melisa olabilir dendi, çokça da sebebi vardı; Alison'un sevgilisiyle ilişkisi olması, Alison'un annesinin babasıyla ilişkisi olması v.s.. Hala da şüpheleniliyor ama ben nedense Melisa da o tehlikeyi göremiyorum.Evet A takımından ama başta olduğunu düşünmüyorum.Daha çok Alison'un bildiği bir sırdan ailesini korumaya çalışıyor gibi..

Spencer ve Melisa'nın babası olabileceği söylendi.Hala da şüpheleniliyor ve fazlaca nedenleri var ama ben onun da olduğunu düşünmüyorum.

Paige olabileceği düşünülüyor, Alison'dan çok çekmiş ve Emily'i ondan kıskanıyor.Aslında ben Paigeden şüpheleniyorum çünkü hep bu tarafsız görünenlerin altından bir şeyler çıkar.

Ezra olabileceği düşünülüyordu hala düşünenler var mı bilmiyorum ama ben Ezra'dan hala şüpheleniyorum!Bir kitap yazma yüzünden kızları izlemesi inandırıcı gelmiyor.

Lucas olduğundan şüpheleniliyordu; evet A takımından olduğu da ortaya çıktı ama başta olmak için çok ezik ondan da şüphelenmiyorum.

Mona olduğundan şüpheleniliyordu ve hala da şüpheleniyor çünkü Mona'nın A takımında olduğu ortada ama ben başta Mona'nın olduğunu da düşünmüyorum.Bence Mona sadece bir maşa ve Alison ile en büyük derdi kıskançlık...Eski ezilen günlerine dönmek istemiyor.

Biliyorsunuz Caleb uzun zamandır ortalarda görünmüyordu, Hanna'yı terk etmişti yan diziye gönderilmişti.Anladığım kadarıyla yan dizi tutmadı ve Caleb tekrar diziye alındı.Dönüşü nasıl desem değişik oldu, sadece dönüşü değil de karakteri de değişmişti.Alison'a karşı düşmanca fikirlere sahip olduğu ortaya çıktı her ne kadar dizide bu Hanna'yı savunmak içinmiş gibi gözükse de ben Caleb'tan da şüpheleniyorum.

Cece'den şüphelenilmişti hatta sık sık birbirlerinin yerine geçtikleri öğrenilmişti.En son Alison'u korumaya çalıştığı ortaya çıkmıştı ama Cece ortadan yok olması gerektiği halde Alison'un kimliğini kullanmıştı.Açık bir şekilde ondan şüphelenmemiz gerektiği gösterilse de ben Cece'den şüphelenmiyorum.

Alison'un annesi Jessica DiLaurentis'ten şüpheleniliyordu çünkü ölü sandığı ve A'yı korumaya çalıştığı için, Alison'u mezara gömen oydu.Sonra Jessica DiLaurentis olmadığı, ölü olarak bulunmasıyla anlaşıldı.Ne gariptir ki Alison, annesinin yani Jessica DiLaurentis'in cenazesinde, annesinin kendi cenazesinde giydiği kıyafeti giydi hem de farkında olmadan!Alison!Kesinlikle Alison'un Jessica DiLaurentis cinayetiyle ilgili olduğunu düşünüyorum.Apaçık Jessica DiLaurentis'ten intikam amacıyla işlenmişti bu cinayet!  

Şimdi de gündeme Benthany Young geldi.Alison canlı olarak çıkınca mezarındaki kişinin Benthany Young olduğu anlaşıldı.Kimilerine göre bu kişi Alison'un ikiz kardeşi kimilerine göre Jessica DiLaurentis'ten nefret ediyor ama bilinen bir gerçek var ki Benthany Young, Jessica DiLaurentis'in cinayetine tanık olmuş...



Aslında Jessica DiLaurentis'i, eşi yani Alison'un babası Kenneth DiLaurentis'in öldürdüğünü düşünüyorum; çünkü hem aldatılmıştı hem de kızının katili olduğu düşünülen kişiyi, Jessica DiLaurentis saklıyordu.Ama onun A olduğunu düşünemiyorum aslında A rolüne cuk diye oturacak kişi olmasına rağmen Alison'dan nefret edeceği bir şey yok ortada yani bizim bildiğimiz... 

Aslında bir yanım Alison'un babasıyla birlikte A olduğunu söylüyor.Saçma gelebilir ama Alison gündemde kalmayı seven bir insan ve hala kızlardan bir şeyler saklıyor.

Kızlardan biri olsa A, sanırım Hanna olurdu.Her ne kadar gruba dahil olarak gözükse de Alison zamanında pek de öyle olmadığı anlaşılıyor.Aslında Aria da olabilirdi  ama onların A'nin yaptığı işin altından kalkabilecek kabiliyete sahip olduğunu düşünmüyorum.

Kısacası Alison'dan nefret edecek  tam bir kasaba dolusu insan var!Hiç rahat durmayıp hepsinin canını bir şekilde yaktığı için ama aklımda hala yerine oturmayan parçalar var..Eğer diziyi izliyorsanız fikirlerinizi benimle paylaşın belki hep beraber A'yı bulabiliriz :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder