14 Temmuz 2014 Pazartesi

Düz saçlı kızların dramı!


Bundan 10-11 sene önce düz saçlı olmak havalı bir şeydi.Herkes düz saçlı olmak için can atar, olamazdı, düz saçlı kızlar 1-0 öndeydi o zaman...

Sonra kızlar gömlek ütüler gibi, saçlarını ütülemeye başladılar.Bu yolda birçoğu, elini, yüzünü, kolunu,saçını yakarak gazi oldular.Yani düz saçlı kızlar yine 1-0 öndeydi.


Sonra yüzyılın icadı düzleştiriciler bulundu.Artık herkes max. 30 dakikada düz saçlı olabiliyor.Artık herkes düz saçlı..Öyle ki benim doğuştan "PIRASA" saçlı olduğuma inanmayanlar var.2-3 sene önce yaşadım bu olayı, aparttaki kızlar;

-Nasıl oluyor da saçlarını her sabah düzleştiriyorsun, üşenmiyor musun, kırılmıyor mu saçların?"
 +Ne düzleştirmesi, düzleştiricim bile yok benim...

dedim ama inanmadılar.Ve bir gece yatmadan önce saçlarıma maşa yaptılar.
"Boşuna uğraşıyorsunuz, kalmaz sabaha dümdüz olur" dedim dinlemediler.

Sabahın köründe beni uykumdan uyandırdıklarında, hepsinin ağzı bir karış açık kalmıştı çünkü kıvırcık yaptıkları saçlarım, sanki hiçbir şey yapmamış gibi dümdüzdü.Bu onlar için büyüleyici, benim için yorucu bir şeydi..Çünkü tekrar maşa yapmak zorunda kaldım saçlarıma!

Hala düz saçlı olmanın avantaj olduğunu sanan kızlar var!Ama öyle değil işte...Artık herkes düz saçlı!Doğal ile yapay olanın hiçbir farkı yok.


Avantajı
Saçlarını taramasan bile kimse anlamıyor

Dezavantajları
Saçlara hiçbir şekil veremiyorsun, versen bile max 2 saat dayanıyor.
Düğünlerde sırf saçların bozulmasın diye bir ton sprey sıkıyorlar, eski Türk filmlerindeki kadınların saçlarına dönüyor, saçların.
Kimse doğuştan düz saçlı olduğuna inanmıyor.Havalı gözükmek için yalan söylediğini düşünüyorlar.
Saçların azıcık yağlandığında,direk kafana yapışıyor sanki bir haftadır yıkanmamışsın gibi bir görüntü oluşuyor. 
Samara, pırasa gibi hoş olmayan benzetmelere maruz kalıyorsun.
Kuaför saçlarını azıcık yamuk kessin belli oluyor, o yüzden "saçlarımın kırıklarını aldırmak istiyorum" deyip upuzun saçla kuaföre girip kısacık saçlarla çıktığın çok oluyor.
Saçların da hacim diye bir şey olmuyor.
Bir de artık herkes düz saçlı!
Artık düz saçlı kızlar 0-1 yenik durumda..


Not: Bana kalsa bukle bukle saçlarım olsun isterdim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder