2 Temmuz 2014 Çarşamba

Cennetten gelen postalar #1


Tuhaf şeyler yapmak isterim ben, mesela bir şişenin içine mektup koyup denize fırlatmak, sonra birisinin onu okumasını beklemek gibi..Tamam kabul ediyorum böyle söyleyince kulağa çok klişe geliyor ama o yazdığınız mektubun hiç tanımadığınız biri tarafından okunacağını düşünmek sizce de etkileyici değil mi?Belki yazdıklarınız o mektubu okuyanın hayatını etkileyip değiştirebilir..Belki o an mutsuzdur ve o mektup onu bir anlığına gülümsetebilir..Kim bilir?

Cennetten gelen postalar dedim ya başlıkta; bir süre önce bir site keşfettim, hiç tanımadığınız kişilere kart attıran...Siteye üye oluyorsunuz ve site sizin için kart göndereceğiniz rastgele adresler seçiyor.Aynı yapmak istediğim şey gibi değil mi?Tek farkı yazdıklarımın şişede değil de bir postacı aracılığıyla geliyor olması..

İşte bunlarda benim cennetten gelen ilk kartlarım...



Favorim de Tayvandan gelen bu kart!Çok süslü değil mi? :)


Bu kart postacı tarafından başkasının kartlarıyla karıştırılmıştı.O kadar şanslıyım ki eline ulaşan kişi beni buldu ve bana kartı teslim etti, kartın aracılığıyla yeni birisiyle de tanışmış oldum :)


Kısacası ben bu işi çok sevdim!Koleksiyon mu yapmaya başlasam ne?

Siteyi merak edenler buradan buyurun.

Not :Başlıkta Cennetten gelen postalar dedim çünkü, site kuralları gereği gönderen istemezse, hakkında hiçbir bilgi vermeyebilir.Yani gönderilen kartın sadece geldiği ülkeyi ve kişinin yazdıklarını bilirsiniz.İlgi çekici değil mi? :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder