19 Temmuz 2014 Cumartesi

Etude House Mineral BB Cream Bright Fit


Merhabalar! Uzun zaman sonra tekrar W2beauty'den alışveriş yaptım :) Aslında elimdeki Missha BB Cream hala bitmedi ve ben Etude House CC cream denemek istiyordum, daha sonra internetteki araştırmalarım sonucu CC creamin etkisinin BB creamin gerisinde kaldığını öğrendim.Alice'in yaptığı indirimi de görünce "Etude House Mineral BB Cream"i hemen sepetime ekledim :)



Aldığım ürün 60 gr ve pompalı ambalaja sahip bu da hem hijyenik  hem de ürünü israf etmeden daha kolay kullanabilmenizi sağlıyor.Ürünün renk seçenekleri aşağıdaki şekilde..
Ben buğday tenliyim, ne açık ne koyu olan tuhaf bir cilt tonum var, o yüzden ürünü seçerken W13 ve W24 arasında kaldım sonra W13 te karar kıldım.


Ürünü sürdüğümde yüz rengim 1-2 ton açık gözüktü ama boynumla renk farkı oluşmadı ve cildimi çok temiz bir görünüm aldı, bu görüntüyü sevdim :) Ama siz birebir cildinize uysun istiyorsanız W24'ü seçin derim :) bu arada ürün hafif hoş bir kokuya sahip, rahatsız etmiyor.


Yalnız ürün nemlendirici özelliğinden dolayı daha çok kuru cilt tipine uygun...Özellikle bu sıcak havalarda yağlı ve karma ciltlerde terleme yapıyor.Eğer yağlı ve karma cilde sahipseniz ve cildinizde akma terleme oluyorsa kesinlikle Missha'yı öneririm.Ama öyle bir sorununuz yoksa ben "Etude House Mineral BB Cream Bright Fit" kremi de çok beğendim fakat yaz aylarında değil kış aylarında kullanacağım bir ürün olacak :)


Özellikleri (artıları ):
* SPF30/PA + + 
* Beyazlatıcı ve Anti-kırışıklık 
* Anti-koyulaşma
*Nemlendirir
*Kuru ciltler için ideal
*Hoş kokuyor
*Pompalı ambalaja sahip, hijyenik
*Yoğun formülü var, çok az ürün yeterli oluyor
*Gözaltı torbalarını kapatmada ve cildi aydınlık göstermede çok iyi

Eksisi:
Yağlı ve karma ciltlerde, sıcak havalarda terleme yapıyor 


Ben ürünü W2beauty'den aldım ve şu an da indirimde! Ürüne ulaşmak için tıktık.

W2beauty, Kore menşeli ürünleri rahatlıkla bulabileceğiniz bir site...Sipariş ettiğiniz ürünler gümrükte hiçbir sorun yaşamadan rahatlıkla geçiyor ve evinize teslim ediliyor.

Siz de Kore menşeli ürünleri, Kore'den sipariş edebileceğiniz site olan W2beauty'e 07565312 koduyla kaydolun ve 30$ ve üzeri alışverişlerde 5$lık indirim kazanın!Kayıt olmanızın hemen ardından facebook sayfasını beğenirseniz 1$lık daha indirim kazanacaksınız ve toplam kazancınız 6$ olacaktır.Ayrıntılı bilgi almak için  önceki yazıma tıktık.


Nasıl kayıt olurum, nasıl alışveriş yaparım, W2beauty'nin avantajları nelerdir? sorularının cevabı için tıktık.


Missha M Perfect Cover BB Cream hakkındaki yazım için tıktık. 

A'pieu Kissable Tint Stick hakkındaki yazım için  tıktık.

Etude House Bling Bling Eye Stick hakkındaki yazım için tıktık. 

Shara Shara Fresh Girl's Heating Pore Clear hakkındaki yazım için tıktık.


Aloe Bha Skin Toner hakkındaki yazım için tıktık.

BENTON - Snail Bee High Content Essence hakkındaki yazım için tıktık.

Benton-Snail Bee High Content Steam Cream hakkındaki yazım için tıktık.

W2beauty'nin sayfasını ziyaret etmek ve ürünlere göz atmak için tıktık.

!Uyarı:Türkiye'deki gümrük yasağından Alice'e bahsettim ama siz yine de her ihtimale karşı, leave mesaj kısmına
"koregunluklerim.blogspot.com"s owner Sibel from Turkey sponsored me and said that I won't have any problems about custom issues as long as I mention her name " yazarsanız hiçbir sorun yaşamazsınız.


Not: Önceden W2beauty'nin freeship özelliği vardı ama kargosu geldiği halde kargom gelmedi deyip para iadesi isteyenler olduğu için Alice o özelliği kapatmış, kargonuzu takip nolu 2,5 $ ödeyerek takip edebiliyorsunuz.Benim kargomun Kore'den Türkiye gelmesi 7 gün, gümrükten bana gelmesi de 7 gün yani toplam 14 gün sürdü ve her adımını takip ettim:)




Son olarak Alice yine facebook sayfasında harika bir çekiliş düzenliyor, kaçırmamak için W2beauty'nin facebook sayfasını beğenin!(facebook için tıktık.) Mutlu alışverişler! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder