7 Temmuz 2014 Pazartesi

Fly High / Flight / 2009


Si Bum ve arkadaşı, aktör olmayı düşleyen fakat figüranlıktan öteye gidemeyen, sürekli ezilen gençlerdir.
Si Bum her zaman baş rolde oynamak ister çünkü baş rol oyuncusu, her zaman daha fazla kazanır ve bütün kızlar onun çevresindedir fakat baş roldeki oyuncudan daha iyi oynamasına rağmen başarılı olamaz.

O ve arkadaşı sürekli aktörlerin takıldığı bara giderler yine de hiçbir kız onlarla ilgilenmez.Si Bum, karmaşadan sıkıldığı bir anda o barda gördüğü genç bir kıza aşık olur ve onu karıştığı kavgadan kurtarır.Bu kurtarışla beraber genç kız Si Bum'ın hayatının odak noktası haline gelir, zamanlarının çoğunu birlikte geçirirler.Ama bir gün,  genç kız ortadan kaybolur.

Si Bum, genç kızı kayalıklarda bileklerini kesmiş bir şekilde bulur yani genç kız intihar etmiştir ve hala yaşıyordur.Si Bum, genç kızı hastaneye götürdüğünde ameliyat edilmesi gerektiğini öğrenir fakat kızın Si Bum'dan başka kimsesi kalmamıştır tabi ki paraya da ihtiyaç vardır.Si Bum, onun için her şeyden vazgeçer, bütün hayatı alt üst olur.Jigololuk yapmaya başlar, aslında o çok istediği oyunculuğun da içerisinde jigololuk yapmak olduğunu öğrenir ve bir gün baş oyuncu düzeyine gelir.Fakat bunlar Si Bum için önemli değildir çünkü  bir hayaline kavuşurken diğerini kaybetmek üzeredir.Peki genç kızla Si Bum tekrar birlikte olabilecekler midir?


Anlatımında en çok zorlandığım film oldu!Neden mi? Çünkü filmin ilk yarısından hiçbir şey anlamadım hatta "Kapatsam mı? Ne diye indirdim ben bu filmi?! Hep abartıyorlar güzel diye sonuç hüsran, ya Allah aşkına Kim Bum ne işin var böyle bir filmde?!" diye de isyan ettiğim doğrudur.

Sonuç olarak anlayamadığım bir sabırla izledim filmi, ilk başta kopukluklar var gibi gelse de sona doğru her şeyin açıklanmasıyla filmi sevdim,galiba, tam emin olamadım şimdi :)) Sabırlı olup izlemelisiniz, belki sevebilirsiniz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder