9 Temmuz 2014 Çarşamba

Aynı Yıldızın Altında / The Fault in Our Stars / 2014


Hazel, küçük yaşta kanserle tanışmış ve onla yaşamayı öğrenmek zorunda kalan genç bir kızdır.Hayatına devam edebilmesi için, oksijen tüpüyle dolaşması gerekmektedir.Yaşadığı bu olaylar, onun içine kapanık bir hal almasına ve her ne kadar kabul etmese de depresyona girmesine neden olur.Hiç arkadaşı yoktur, bu yüzden zamanını dizi izleyerek geçirir.Ailesi bu duruma daha fazla dayanamaz ve onu kanserle ilgili bir destek grubuna kaydettirirler.


Hazel, bu guruba dahil olmayı istemez ta ki guruba arkadaşına destek olmak için katılan Augustus ile tanışıncaya kadar...Augustus, her şeyden mutluluk duyabilen  genç bir çocuktur.Her şeyle dalga geçer, kanserden kaybettiği protez bacağıyla bile..En büyük hayali ise unutulmamaktır..Herkesin onu hatırlamasını, kahraman olmayı ister ve ilk görüşte Hazel'den hoşlanmaya başlar tabi Hazel de ondan...Kısa süre sonra ikisi de birbirlerinin hayatlarındaki her şey olurlar.Yalnız Hazel ölmeyi bekleyen bir kanser hastasıdır.Peki bu ikili beraber olacaklar mıdır?

Filme tek kelimeyle bayıldım!Normalde sinemada dramatik filmleri izlemeyi sevmem, göz yaşlarıma hakim olamıyorum diye...Ama bu filme gidip ağlamayı göze aldım... 

Aralarındaki aşk, en çok da Augustus'un o pozitifliği harikaydı!Düşünsenize, birini seviyorsunuz, ölecek biliyorsunuz ama yine de sevmeye devam ediyorsunuz bu sizi yıpratsa bile ya da birine aşık oluyorsunuz ama ölümünüz çok yakın...Ne kadar acı...İzleyin film kesinlikle bunu hak ediyor! Bir de bir replik vardı benim çok dikkatimi çeken...Tam olarak hatırlamıyorum ama şunun gibi bir şeydi;

Doktor, hastalandığım sırada çektiğim acıya 10 üzerinden puan vermemi istedi..Konuşamayacak durumdaydım, parmaklarımla 9 puan verdim.İyileşince doktor acımın 10 puanlık olduğunu söyledi ama ben 10 puanımı kullanmak istemedim, onu bu gün için sakladım...

Not:Genelde izlediğim filmlerin kitabını okumayı sevmem, daha doğrusu sonunu bildiğim hiçbir şey ilgi çekici gelmez bana...Büyük ihtimalle bu filmin de kitabını okumayacağım ama merak ediyorum.Filmle, kitap arasında çok fark var mı?Hem filmi izleyip hem kitabı okuyanlardan cevap bekliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder