31 Aralık 2014 Çarşamba

Güle güle 2014, arkandan su dökmeyeceğim!



instagram adresim; @koregunluklerim

Selam sevgili blog okuyucularım! Siz bu postu okurken ben uçakla Adana'ya dürüm yemeye gitmiş olacaktım ama son anda kardeşimin finali olduğunu öğrenip planı iptal ettik. Babamın orijinal sürpriz fikirleri işte :)) Bir de hiç unutmam; bir yaz günü,sıcacık bir havada, sizi tatile götüreceğim deyip kaplıcaya götürmüştü ve ben orada neredeyse baygınlık geçiriyordum!Tam bir hayal kırıklığıydı hahaha :)) 

Acısıyla tatlısıyla bir yıl geçirdik. 2014 benim için en kötü yıllardan biriydi, hiç yalan söyleyemeyeceğim!Ama her zaman ileri bakma taraftarıyım, dün her şey güzel olmadıysa yarın neden olmasın değil mi? (Yarınlar bitmez:) )  

Umarım 2015, hepimiz için harika bir yıl olur; sağlıklı, huzurlu, başarılı, musmutlu!Her zaman dediğim gibi; pamuklu şeker tadında!Mutlu yıllar hepimize!!!


Not: Dışarıda her yer karla kaplı ama ben daha elimi bile sürmedim! :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder