13 Aralık 2014 Cumartesi

Arang / 2006


Hafta sonu demek benim için; korku-gerilim filmi günü demek!Ama bir korku-gerilim yapımı delisi olarak son zamanlarda kaliteli bir yapım bulamamaktayım, yapımlarda ani çıkışlardan başka hiçbir şey beni korkutmamakta...Bu yüzden aza kanaat edip filmlerin senaryoları beni etkilemesi bana yetiyor;hani ağzım bir karış açık kalsın, yok artık ya! diyerek şok olayım harika olur :)) İşte bu yapımda benim için öyleydi!Kesinlikle korkunç değildi ama senaryo şaşırtacak kadar iyiydi.


O zaman sizin için önereceğim hafta sonu filminin konusuna geçelim :)


So Yeong, işine bağlı bir bayan polistir.Polis olmaya hayatında iz bırakan bir suçluyu bulmak için karar verir fakat başka suçluyu darp edip bir süre açığa alınır, işine geri döndüğünde yeni bir takım arkadaşı edinir; Won Jung...Bu ikilinin ilk işi cinayet vakasıdır.Bir fotoğrafçı, iş yerinde nasıl öldürüldüğü açıklanamaz şekilde ölü bulunmuştur.İkili bu vakanın üzerinde çalışırken bir cinayet vakası daha gerçekleşir.Bu iki cinayetin ortak noktası ise, öldürülmeden önce son gördükleri şeyin; Tuz Köyü tanıtım videosu olmasıdır.

kore diziizle kore dizi kore dizi seyret yeni kore dizileri


So Yeong, videolarda geçen bu köyü ziyaret edip gerçeği aramaya karar verir.Bu araştırma sonucunda korkunç bir dramla karşılaşacak ve ortağı hakkında hiçbir şey bilmediğini öğrenecektir...

4 değil!4,5 kişi...4 çok az, 5 çok fazla


Film, kesinlikle akıcı değil, korkunç hiç değil ama sonuyla sizi bir şekilde etkileyecek ve şaşırtacaktır! İyi seyirler! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder