26 Aralık 2014 Cuma

Zaman hiçbir şeyin ilacı değildir!


"Zaman hiçbir şeyin ilacı değildir..."

Bu sözü ben değil, İskoç bilim adamları söylemiş hem de öylesine değil!


Yememiş içmemişler,bu konuyu araştırmışlar  ve vardıkları sonuç zaman kavramının insanların acılarını,kırgınlıklarını iyileştirmediği olmuş. Bu duruma da " Kırık kalp sendromu" demişler.. 

Tvde bu araştırmayı duyduğumda, bir İskoç bilim kadını edasıyla ben de oturdum, düşündüm konu üzerine...Kırgınlıklarımı, kızgınlıklarımı,eskileri, yenileri hepsini koydum önüme ve şu sonuca vardım;

Evet, zaman bir şeylerin ilacı değil!Acıları tamamen unutturmuyor ama acıyla,kırgınlıkla bir şekilde yaşamasını öğretiyor.Buna alıştırıyor. 

Peki siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?Zaman ilaç mı yoksa bambaşka bir şey mi?

Not: Bu durumda insanları kırarken iki kez düşünmek gerekir..

Not 2: Bu bilim adamlarının gerçekten canları sıkılıyor! İskoç bilim kadını edası nasıl oluyor diye sormayın açıklayamam :)

Not 3: Depresyon için de bir virüs olduğu söyleniyor.. Bana, kimden bulaştıysa bu negatiflik hemen çıksın ortaya! :p

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder