21 Aralık 2014 Pazar

The Cat: Two Eyes That See Death / 2011


Bir kedi aşkı var ki içimde sormayın gitsin! Nereden geldi nasıl oldu anlamadım; oysaki yıllarca kuş beslemiş insanım ben...Tutturdum kedi alalım diye!Tek destekçim sevgili erkek kardeşim oldu ama bu hiçbir şeyi değiştirmedi :( Neyse ben de kendimi kedi videoları izleyerek avutmaya karar verdim.Korku filmi arayışındayken de bu filme rastladım belki de kedi beslemekten vazgeçerim diye izlemeye koyuldum (kedilerin gece gözlerinin parlaması beni korkutuyor)

Filmimizin konusuna gelecek olursak; 

So-yeon, petshopta çalışan bir genç kızdır ve kedilere fazlasıyla düşkündür.Bir gün petshopa kedisinin tüylerini boyatmaya orta yaşlarda bir kadın gelir ve So-yeon o sırada tuhaf gölgeler görmeye başlar.


Müşteri kadın petshoptan ayrıldıktan sonra evinin bulunduğu binanın asansöründe ölü olarak bulunur.Asansörde yalnızca kadının cesedi ve kedisi vardır.Kadının kocası, kedinin lanetli olduğuna inanır ve kediyi polis memuruna bırakır.So-yeon, eve dönüş yolunda bu polis memuruna rastlar.Polis memuru, So-yeon aşık olup söyleyemediği ilk aşkıdır, aynı zamanda da en yakın arkadaşının eski sevgilisidir.

So-yeon, ilk aşkının ricasıyla kediye bakmaya başlar ve etrafında tuhaf şeyler gerçekleşir.So-yeon, sürekli ölü küçük bir kız görmeye başlar.Peki ya sonra? 


Film, benim için sıkıcıydı.Çok yavaş ilerledi!İtiraf etmeliyim ki çoğu yeri atlayarak izledim ve konudan hiçbir şey kaçırmadım, sonrasında ise korkunç bir iki ani çıkış dışında pek bir şey yoktu.Konusunda da bazı yerlerin açık kalması sinirimi bozmadı değil...Sonuç olarak, film sürekli korku filmi izleyenler için basit, korku filmlerinden çok korkanlar için korkutucuydu.

Not:Söylemeden edemeyeceğim kedinin yanaklarının yani tüylerinin boyanmasına çok kızdım.Allah akıl fikir versin bu tip insanlara! Pazarda da çok satmak için civcivleri boyayan insanlara sinir oluyorum!Hem onları alıp büyütmek isteyen çocuklara yazık oluyor hem de civcivlere...İki gün sonra ölüyor zavallılar... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder