4 Aralık 2014 Perşembe

Bayan Uykucu Dudak'a merhaba deyin!



Şuradaki beklentiler ve hedefler miminde dikiş kursuna gitmek istediğimi belirtmiştim.Ve bütün kurs tarihlerini kaçırıp,yedeklerde kalakalmıştım.Ama sonra iki bina ötemizde bodrum katında ev tekstili üzerine bir kurs olduğunu duydum ve kayıtsız öğrenci olarak gitmeye başladım :D

Kurs ev tekstili üzerineydi ama hocamızın bölümü daha çok kıyafetle ilgili olduğu için, biz de ısrar edince haftanın iki gününü kıyafete ayırmaya karar verdi.Ben de ne şanslıyım diye düşünüp dikeceğim şeylerin listesini yapmaya başladım, hem de daha hiç dikiş makinesinin başına geçmeden, doğru düzgün düğme dikemezken! :D 

İlk önce bir bez üzerinde teğel almayı öğrendim.Diğer öğrencilere yetişeceğim diye hızlı hızlı yaptım, kolaydı.Sonra annem ve kendim için mutfak önlüğü yaptım makineye ipin nasıl geçirileceğini öğrenmek bir haftamı aldı, hala alt ipliğini takarken ters taktığım oluyor..Neyse önlükler de ilk yaparken kolaydı..Ufak tefek zorlanmaların dışında...


Sonra 2 mutfak önlüğü diktim diye dikişte level atladığımı düşündüm ve bez bebek dikmeye karar verdim; tam bir felaketti!Şöyle ki; şablonu evimde çıkartıp ertesi gün parçaları kestim ve dikmenin max 3 gün alacağını düşünmüştüm ama düşünmediğim bir nokta vardı; hiç oyuntulu dikiş yapmamıştım, dümdüz dikip geçmiştim önlükleri...Tam 2 haftada diktim Bayan Uykucu Dudak'ı!Bir de kumaş seçiminden hiç anlamıyormuşum onu fark ettim; ten rengi sürekli sökülüyordu, sarı pijama sürekli esniyordu, o kadar minik parçalar vardı ki sinir krizi geçirmemek için kendimi zor tuttum...Ama sonunda bu güzelliği diktim, bol hatalı olsa da :D


 Nasıl olmuş? Eleştirmekten çekinmeyin :D 

Not: Bu tür paylaşımlarımı daha önce görmek için instagram hesabıma ışınlanın; @koregunluklerim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder