30 Aralık 2014 Salı

Kimono ceket yaptım!





Selamlar ! Kimono ceket dikiş çalışmamı bitirmiş bulunmaktayım. Aslında geçen hafta bitirmiştim ama yazmak bugüne kısmet oldu.


Yaz aylarında hava ne kadar sıcak olursa olsun üzerime bir hırka ya da bir ceket alma gereksinimi duyuyorum.Tshirtlerin kollarının çok kısa olması rahatsız ediyor beni.Sanki çocuk gibi görünüyormuşum gibi hissediyorum!Nedenini bilmiyorum ama öyle :(

Neyse..Geçen yaz kolları ve bedeni bol, rahat bir şeyler aradım ama bulamadım.İnternet üzerinden de bu modellerden sipariş etmekten çekindim, bedenime uymaz ya da beğenmem diye..Tabi dikiş kursuna başlayınca ve tam kimonoluk kumaş bulunca yapmaya karar verdim... :D


Fakat gün geçmiyor ki aksilikler yakamı bıraksın.Bu kimononun kumaşını 2 Parça halinde bulup çok ucuza mal ettim.Öyle ki püsküllerinin fiyatı kumaşın fiyatını katladı.Fakat desen karışık olduğu için keçeli kalem yazısını kestikten sonra fark ettim.Yazı, tam kimononun koluna denk geldi! Meğer aldığım parçalardan biri, kumaş sonuymuş :( 

kore diziizle kore dizi kore dizi seyret yeni kore dizileri

Mecburen kolu kısalttık.Normalde el bileklerime gelecek olan kol, püsküllerin sayesinde fakir kol kıvamında kaldı ama sevdim bu kol boyunu... Bir işin içinde ben olurum da aksilikler biter mi bitmez!Kolu kurtardık ama benim şapşallığım bitmedi.Kimononun beden boyunu kısaltırken normalde keseceğimin iki katını kestim!Kaldı mı düdük gibi!Kime hediye edeyim diye düşünürken etek uçlarına da püskül koydum ve tam istediğim gibi oldu bütün aksiliklere rağmen sonucu beğendim :)) Sizce nasıl olmuş ?



Not: Mevsim kış olduğu için ilkbahara ve kışa yatırım yapıyorum :D Şimdi de runner ve mevsimlik uzun ceket tarzı bir şey dikiyorum :))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder