18 Aralık 2014 Perşembe

Sawako'nun etekleri tutuşursa!


Selamlar sevgili okuyucularım!

Çok coşkulu bir giriş oldu değil mi?Benden beklenir miydi böyle bir giriş?Evet bence beklenirdi...Yine saçmalamaya başladım, o zaman hemen asıl konumuza geliyorum!

Hiçbir yetenek gerektiren iş girişiminde bulunmayıp kendisine her türlü yetenek gerektiren işte güvenen bir tanıdığınız var mı?Varsa anlarsınız; Nasıl bir ukalalıktır o!Hiçbir şey yapmaz, göz ucuyla bakar ve "Bu da ne?Ben bunu yaparım ya!" der sevimsiz!Boğazlanıp, kaynar sulara atılasıca hemen ardından buz dolu küvete sokulasıca şey!Ama yok, biz yine de boğazlayıp kaynar sulara atıp oradan buz dolu küvete taşımayalım.O kadar acımasız olmayalım..Yazık...Neden mi?

Bu kişi benim!Allah'ım bir insan böyle şeylerde nasıl kendine bu kadar güvenebilir?!Nasıl böyle ukala olup ya bunu da yaparım ben deyip atılır?! İllet oluyorum kendime..


Dikiş kursuna başladığımı Bayan Uykucu Dudak'a Merhaba Deyin! adlı yazımda bahsetmiştim.O yazımı okuduysanız ne kadar zorlandığımı anlatmıştım hatta kurstaki teyzelerin "Kızımm koskocaman kız olmuşsun, evlenecek yaşa gelmişsin hala bebeklerle mi uğraşıyorsun!Şimdiye etek diksen oooo bir kamyon eteğin olurdu!" diye tiye almalarına bile maruz kalmıştım.


Ben de bu tiye alınmalardan sonra bir dahakine etek yapayım o zaman, daha kolaymış dedim, utanmadan plan yaptım bir de "Bunu 2 güne bitiririm, sonra da kendime kimono hırkalardan yaparım!" diye...


Sonra ne mi oldu?


Bir model beğenip kalıbını çıkarttım.Bir güzel biçtim 40 kere ütüledim 30 kere diktiysem 15 kere söktüm sonra yine diktim.En sonunda teyzeler halime acıyıp


"Kızımm biz sana düz  dar etek demiştik sen korsajlı pilikare etek seçmişsin!Tabiki zorlanırsın"dediler



Nereden bileyimm bennn! Daha önce etek mi dikmişliğim var diye isyan etmek istedim ama edemedim.Oturdum oflaya puflaya 2 haftada bu eteği meydana çıkardım!Ama çok beğendim :)
Nasıl olmuş?


Not:Ben bir etek meydana çıkarırken, komşumuz 2 pantolon, 1 büyük ayna dizaynı, kağıt havlu tutucusu gibi şeyler ortaya çıkardı.Utandım kendi yavaşlığımdan! :( Ama olsun dimi, ben daha yeni yeni şeyler öğreniyorum dimi dimiii :(

Not 2 : Standart ütümüz bozulmuş ütüleyemedim, kazanlı ütüyü de kurmaya üşendim, kırışık oldu resimler kusura bakmayın :)
Not 3: Başlık konuya uygun değil farkındayım aklıma yazacak başka bir başlık gelmedi:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder