7 Aralık 2014 Pazar

Love Cell Konusu 2014 (1.sezon)


Love Cell, yayınlamadan önce blogumda dizi alarmı vermiştim.Hatta bununla kalmayıp Woo Bin'i altı bezli aşk tanrısı Eros şeklinde bile hayal etmiştim.Benim hayal gücüm işte!
Geçen hafta, her bölümü 6-15 dakika arasında değişen bu diziye göz attım.Ve büyük hayal kırıklığına uğradım Woo Bin'in altı  bezli eros şeklinde göremedim!:)) Şaka bir yana doğru düzgün Woo Bin'i göremedim bu 15 bölümlük dizide; zaten her bölüm 6-15 dakika arasındaydı. Woo Bin'in toplam göründüğü sahne toplasan 5 dk bile tutmazdı.Sonra öğrendim ki; bu mini mini dizinin 2.sezonu da olacakmış ve o kısımda Woo Bin'in neden aşk tanrısı olacağından bahsedeceklermiş :) Bekleyelim o zaman!

Mini mini dizimizin konusuna gelecek olursak;

Ma Dae Choong, işsiz ve hayattan bezmiş bir haldedir.Hiçbir amacı yoktur, bir çatı katında kedisiyle birlikte yaşar.Yine böyle boş boş vakit geçirdiği bir gün ortaya bir ışık topu çıkar ve konuşmaya başlar.Ma Dae Choong, ne olduğunu anlamadan yaramaz kedisi ışık topunu yutar ve kedi birden güzel genç bir kıza dönüşür.


Eski ışık topu, şimdilerde güzel kıza dönüşen şey Ma Dae Choong'un aşk hücresidir.Aşk hücresinin ölmesine sayılı günler kalmıştır ve ölmemek için Ma Dae Choong'un birisine aşık olması gerekmektedir.Bunun için de Ma Dae Choong'un hayranı olduğu güzel ünlü Seo Rin'i seçerler.Peki başarılı olabilecekler midir?


Woo Bin'i görmediğim sahneleri saymazsak, hoş bir diziydi..Son bölümüyle beni şaşırttı da :) Zaten kısa bölümlerden oluştuğu için, çerezlik dizi diyebiliriz iyi seyirler :)

Not: Sadece 1 replik ekledim, zaten kısa bölümlüydü bütün diziyi mahvetmek istemedim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder