19 Şubat 2014 Çarşamba

İlk çekiliş: Şablon çekilişim var ! :)





Merhaba arkadaşlar :) Son günlerde sıkça blogumun görünüşü ve içeriği hakkında oldukça olumlu güzel yorumlar alıyorum, herkese tek tek cevap vermem zor olduğu için hepinize buradan  çok teşekkür ediyorum.Tabi düşündüm ki böyle kuru kuru teşekkür olmasın, hazır neredeyse blogun 1 yaşına girecekken ve sürekli blog tasarımı hakkında sorular soruluyorken, otur kızım Sawako bir şablon tasarla elindeki biriktirdiğin resimlerle dedim:)) Öncelikle şunu söyleyeyim; bir tasarımcı değilim ya da bilgisayar üzerine bir bölüm okumadım.Sadece biriktirdiğim resim ve blog bilgimi bir araya getiriyorum...



Yaptığım tasarımı, bir çekilişle birisine hediye etmeyi düşündüm, daha bugün tasarladığım için tazecik  ve bir tanecik aynısından yok :D

Bahar mevsiminin geldiği şu günlerde kuşlarla dolmuş bir blogun harika olacağını düşündüm :))
Oluşturduğum şablonun deneme blogumdan resimleri şu şekilde;






Şablonun içinde; standart menü çubuğu,kendi yaptığım unicorn kedi yukarı çık tuşu ve sosyal ağ butonları bulunmakta ( blogumdan kopyaladığım için 3 tane yoksa instagramı falan da var:) ) Çok beğenildiği için devamını oku, ana sayfa, önceki-sonraki kayıtlar kısmını da resimli yaptım :) Resimlerde tam olarak ne görüyorsanız şablon o şekilde, bir tek benim profilim yerine kazanan kişinin profili yer alacak :) 


Peki çekilişe nasıl katılırsınız?

Çekiliş için tek zorunlu şartım blogumun izleyicisi olmanız :)

Ek haklar istiyorsanız...

Twitterdan beni takip edip, çekilişi duyurusanız +1 hak (@Koregunluklerim le beni mentionlamayı unutmayın,twitter adresim için tıktık. ) 

Facebook sayfamı beğenirseniz ve çekilişi facebookunuzda paylaşırsanız +2 hak ( facebook sayfam için tıktık. )

Bloglovinde Kore Günlüklerimi takip ederseniz +1 hak ( bloglovinde takip etmek için tıktık. )

Blogunuzda çekilişi, resimli ve link vererek paylaşırsanız +3 hak 


Not 1:Paylaşım linklerinizi ve takip ettiğiniz kullanıcı adlarınızı ve size ulaşabileceğim mail adresinizi yorum kısmına yazmayı unutmayın :) ( Linkleri paylaşmayanların hakları sayılmayacaktır ve paylaşımlar çekiliş bitene kadar silinmeyecektir, silinirse bulamam :) ) 

Not 2: Zorunlu şartı yerine getirmeyenlerin diğer şartları yerine getirseler bile çekilişe katılımı sayılmayacaktır.

Not 3: Blogu Mart ayında açmamıza rağmen, açtığımızı unutup 5 Nisandan itibaren doğru dürüst yayın yapmaya başladığımız için blogun doğum gününü 5 Nisan kabul ediyoruz. O yüzden  çekilişin bitiş tarihi, 4 nisan 18.00 dır.



Herkese bol şanslar !!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder