17 Şubat 2014 Pazartesi

Çekiliş kazandım :) #2


Bu aralar sanırım çok şanslıyım, normalde bu tür şeylerde şansım olmadığını düşündüğüm için denemeye bile kalkışmazdım ama bu kazandığım ikinci çekiliş oldu, kazandığım iki çekilişte özel günlerde geldi:)) Birincisi bana yılbaşı hediyesi olmuştu, makyaj kelebeği blog sahibesinden, ikincisi ise tam sevgililer gününde geldi SS DESIGN BUTİK'den, tam evden çıkmaya hazırlanıyorken hem de tek gözümdeki eyelinerla kargocuya kapıyı açtım, kargocu tuhaf tuhaf baktıktan sonra kargoyu verip kaçtı :)) 


Paketi açar açmaz ürünlere göz attım.Parfümlerin kokusuna bayıldım hatta birini annem elimden aldı bile :)) CC kremi daha önce hiç denememiştim,denemek istiyordum, paketin içinde olması benim için harika oldu.Lipglossın rengine ve o tatlımsı kokusuna bayıldım.Paketin içinde el,ayak,vücut kremleri, duş jeli ve far paleti de vardı.Dolu dolu bir hediye paketi oldu benim için...Bu güzel hediyeler için düğün hazırlığında olan SS DESIGN BUTİK sahibesine çok teşekkürler ve mutluluklar , umarım her şey gönlüne göre olur :)   



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder