28 Kasım 2014 Cuma

Sawako Evi Yakmaya Kalkışırsa !


Son zamanlardaki yazılarımı okuduysanız biliyorsunuz depresyonla Pollyannacılık arasında gidip geliyordum. Baktım hiçbir şeyin düzeleceği yok tutuşturayım evi benle birlikte yansın gitsin ardımda parlak anılar bırakmayayım dedim! Ben ölecektim de ardımda güzel anılar mı bırakacaktım, ben yoksam yansın dünya kimin umurunda! 


Tabi ki böyle olmadı atın hemen üstünüzdeki şok belirtilerini ! Ne kadar depresyon belirtileri gösterdiğim söylense de tam bir pollyannayım ve tüm aksiliklere rağmen mutluyum şükür! Daha o kadar delirmedim Allah kimseyi delirtmesin!Hemen asıl konuya dönelim:

Sizin bu aklı beş karış havada bloggerınız Sawako, dün dalgınlıkta sınır tanımadı!Kızartma yapmaktan hoşlanmamasına rağmen pek sevgili aklı en az Sawako kadar havada şaşkın erkek kardeşine kızartma yapayım dedi.Çünkü kardeşi severdi...Dedi demesine ama yağı ocağa koyduktan sonra unuttu!Boşuna aklı beş karış havada demiyorum!

kore diziizle kore dizi kore dizi seyret yeni kore dizileri




Sonra tabi aklına geldi, paçaları tutuşarak mutfağa koştu tencerenin kapağını açtı ve yağ tutuştu.Hemen kardeşceğizine seslendi kardeşceğizi koşarak gelip altın fikrini ortaya atıp "havlu atalım söner" dedi.Sawako "Ben bunu nasıl düşünemedim ki" demesine fırsat kalmadan şaşkın kardeş mutfak önlüğünü ıslatıp yanan yağ tenceresine attı.Sawako şaşkınlıkla "Naptın?!" dese de alev tavana kadar ulaştı ve Sawako ıslak önlüğü kardeşinin bir kez daha atmasına fırsat vermeden tencereyi, kapıyı kardeşine açtırıp bina girişine attı.Hemen yangın söndürücü tüpünü aldı!Ama kocaman tüpü taşıyamadı ve çalıştıramadı...Neyse ki ateş söndü geriye temizlenmesi gereken bir mutfak ve yağa bulanmış kapı önü kaldı.Ah bir de ufak tefek hasarlar;

1 fırın eldiveni 
1 tencere 
1 polar pijama altı
1 mutfak önlüğü 
2 el bezi 
1 havlu
Hafif yanmış sol avuç içi sağ el parmakları

İşte dünün özeti buydu.Neyse ki bu olay sırasında doğal gazı kapatmayı akıl ettim de bina havaya uçmadı.O kadar kızdım ki kendime kendi sorumsuzluğuma...Bir yandan mutfağı temizlerken bir yandan annem delirecek diye düşünüyordum; en kötüsü de bu sefer sonuna kadar haklı olmasıydı!En azından bunu benim de kabul etmemdi...Annem geldi ve ne oldu biliyor musunuz? 

Hiçbir şey demedi. "Kızmayacak mısın?" dediğimde,  "Kızmayacağım bu sana iyi bir ders olmuştur dua et bir yerinize bir şey olmamış" dedi ve güldü anne kalbi işte :)  Sonuç olarak artık; 

1.Bir daha kızartma ve yağ işleri yok gençler, zaten üstüm başım kokuyor diye hoşlanmazdım. 
2. Böyle bir durumda erkek kardeş kesinlikle olaydan uzak tutulacak; çünkü hala ıslak mutfak önlüğüyle ateşi söndürdüğüne inanıyor :))
3.Sorumsuzluk diye bir şey olmayacak,  akıllandım yani :/


Not: Ellerim hafif yanmıştı; fırın eldiveni ateşten delinmiş o kısımda parmaklarımı ve nasıl olduğunu anlamadığım şekilde diğer avuç içimi yakmıştı ama komşumuz E. teyze hemen yanık kremi verdi ve birkaç saatlik sızlamadan sonra geçti fakat pijamam nasıl tutuştu bilmiyorum :D


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder